CONVOCATORIA ALUMNES PENDENTS DE MÚSICA 2020 (CONFINAMENT COVID-19)

Degut al COVID-19 i la situació de confinament extraordinària que aquest any estem vivint, no es convocarà presencialment als alumnes per a realitzar una prova de recuperació de l’assignatura. Per tant, aquest any no hi haurà prova pràctica instrumental. Els alumnes amb l’assignatura de música pendent d’aprovar que no hagen assistit al repàs al llarg del curs, han de seguir les següents instruccions:

Tots els alumnes han d’entregar el dossier d’activitats corresponent al curs a recuperar. Data límit 22/05/2020.

• Alumnes que cursen 4t ESO en la modalitat de PR4 amb música pendent de 3r ESO, han d’entregar el quadern d’activitats complet que el professor us ha lliurat i heu estat treballant.
  • Alumnes de 4t ESO amb música pendent de 3r ESO han d’entregar el dossier de fitxes complet que el departament ha confeccionat i que podreu descarregar en aquest enllaç.
  • Alumnes de 3r ESO amb música pendent de 2n ESO, han d’entregar el dossier de fitxes complet que el departament a confeccionat i que podreu descarregar en aquest enllaç.
  • Alumnes de 3r ESO en la modalitat de PMAR amb l’assignatura de música 1r ESO i/o 2n ESO, han d’entregar el quadern d’activitats complet que el professor us ha lliurat i heu estat treballant. A més a més, haureu d’entregar el dossier de fitxes complet que el departament a confeccionat i que podreu descarregar en aquest enllaç.
  • Alumnes de 2n ESO amb l’assignatura de música 1r ESO,(alumnes de PMAR inclosos) han d’entregar el dossier de fitxes complet que el departament a confeccionat i que podreu descarregar en aquest enllaç.