FPB Agrojardineria i composició floral

Preparant detalls Nadalencs

Alumnes de FPB d’Agrojardineria i Composicions florals preparant detalls nadalencs. Ens ho vam passar d’allò més bé preparant els detalls nadalencs, i vam aprendre com tractar i combinar els diferents materials de floristeria. Els resultats van ser força bons, i vam aconseguir alguns calerons venent els detalls, amb els que intentarem sufragar una excursió per final de curs.

Hortet del centre

Els alumnes de FPB d’Agrojardineria estem treballant a l’hortet del centre, preparant el terreny per a la posterior plantació. Hem de mullir be el terreny, i per això treballem fort amb les aixades. També estem adobat amb fem per enriquir el sòl. D’aquesta manera les espècies que plantarem després tindran més nutrients “aliments” per crèixer i desenvolupar-se millor. I donar més fruits!!!!