Universidad. Jornadas puertas abiertas virtuales 2021

JORNADES DE PORTES OBERTES VIRTUALS UNIVERSITATS – 2021

FIRA VIRTUAL D’UNIVERSITATS: UNIFERIA.

• 22-24 febrer 2021. Estarà activa per xatejar amb les persones que estaran en les distintes universitats i els seus graus. Podeu deixar preguntes per mail i vos contestaran.
  • Representades quasi el 100% de les universitats públiques i privades d’Espanya. Teniu molta informació.
  • Heu de fer preinscripció.

Bienvenido a UNIferia Grados 2021 (easyvirtualfair.com)

JORNADES PORTES OBERTES UJI

• 15-18 març 2021. Per la vesprada
  • Hi haurà professorat en directe per respondre dubtes.
  • Hi haurà penjada una sessió gravada sobre l’accés a la Universitat: beques, ajudes, preinscripcions, etc.
  • També una presentació general de la UJI.
  • Podrà connectar-se tot l’alumnat que vulga: Batxillerat, CFGS, 4 ESO, famílies, etc. Prèvia preinscripció en aquest enllaç:

JORNADES DE PORTES OBERTES UPV

• Enguany, la Universitat Politècnica de València (UPV) realitza les Jornades de Portes Obertes (JPO) només per Internet, del 15 d’abril al 27 de maig del 2021, amb la intenció de presentar la Universitat, els graus i dobles graus que s’hi imparteixen, i resoldre tots els dubtes en directe amb professorat universitari.
  • En total, s’han organitzat 14 sessions durant els mesosd’abril i maig del 2021. Comencem amb la presentació de la UPV i és important que el futur alumnat s’inscriga en aquesta primera xarrada, perquè es dona una visió general de la Universitat.
  • Les altres sessions tracten sobre els graus i dobles graus que oferim: notes de tall, eixides professionals, assignatures, pràctiques… Troba el grau que t’interesse en la xarrada corresponent i inscriu-te a tantes sessions com vulgues. La duració de cada xarrada és d’una hora aproximadament.
  • En finalitzar, les persones assistents podran fer preguntes en directe per a resoldre qualsevol dubte pendent.
  • L’alumnat pot inscriure’s a tantes xarrades com desitge, perquè no hi ha límit.
  • La inscripció a totes les sessions s’obri el dijous 25 de març. La inscripció és individual.

Jornades de Portes Obertes 2020-2021 | UPV – Universitat Politècnica de València