Información familias COVID julio 2020

Estimades famílies:

Sabeu la situació especial en la que començarem el proper curs. Des de l’equip docent del BENIGASLÓ anem a intentar que les vostres filles i fills puguen tindré la millor educació possible amb garanties de seguretat per a la seua salut. Açò ens ha portat a prendre una sèrie de decisions que vos demanem que ens ajudeu a complir pel bé del nostre alumnat, les vostre filles i fills.

Abans del començament de les classes compartirem un document detallat disponible a la web del centre de tot allò que haurem de fer.  Ara vos avancem mesures que haurem de respectar i que considerem molt importants:

• L’alumnat haurà de guardar la distància de seguretat de 1’5 metres durant tota la jornada lectiva i en les entrades i eixides(també en el transport escolar, en la mesura del possible)
  • Serà obligatori l’ús de mascareta en tot moment i hauran de portar-ne una de recanvi quan vinguen al centre dins d’un sobre.
  • Les entrades i les eixides al centre seran escalonades i per portes diferents.
  • L’alumnat que no siga puntual haurà d’entrar a les 8:55 hores.
  • Els patis estaran dividits en franges per nivells i cursos que es respectaran.
  • En els canvis d’hora no es podrà eixir de l’aula.
  • L’alumnat portarà l’aigua que haja de consumir de casa. Les fonts no funcionaran ni hi haurà màquines de begudes.
  • L’alumnat haurà de portar de casa l’esmorzar donat que no hi haurà màquines de vending al centre.
  • Les taquilles no es poden usar. No hi haurà màquines fotocopiadores per a l’alumnat. Les dutxes i els vestidors no es podran utilitzar.
  • Tot grup tindrà una classe pròpia on l’alumnat usarà la mateixa taula i la mateixa cadira al llarg de tota la jornada.
  • L’alumnat procurarà seguir les indicacions d’higiene de mans i tossir o esternudar protegint-se amb el colze. Cada alumne portarà al centre mocadorsde paper o tovalloles humidesper a la seua higiene personal.
  • L’aforament en tots els lavabos és d’una persona.
  • Tot el material escolar necessari es portarà des de casa i s’evitarà compartir-lo amb altres companyes i companys.
  • Per poder mantenir una comunicació òptima, les famílies tindran Web Família (Itaca) i procuraran revisar diàriament les comunicacions.
  • En el cas de donar-se una situació de confinament l’alumnat rebrà educació no presencial mitjançant les plataformes AULES i WebEx.
  • L’alumnat que presente possibles símptomes de COVID-19 no haurà de vindre a l’institut per evitar la difusió del virus
  • L’incompliment d’estes normes implicarà una sanció educativa.

Sabem que totes i tots sou conscients dels moments de dificultat en els que vivim, per tal cosa vos demanem a les famílies la màxima col·laboració i conscienciació per superar de la millor manera possible esta situació.

L’equip directiu.