Benvinguda

Benvingudes i benvinguts a la nostra pàgina.

Aquestes paraules no sols pretenen mostrar-vos el nostre afecte. En un àmbit tan complex com el de l’educació actual són una invitació a compartir el nostre projecte i una anomenada al compromís de tota la comunitat en la cura i el desenvolupament integral dels nostres alumnes i alumnes.

Així doncs, per a un centre que opta per una formació crítica i de qualitat, per l’atenció a la diversitat i per fer realitat la igualtat d’oportunitatsno és un capritx donar la benvinguda. Constitueix una vertadera necessitat comptar amb totes i tots.

Esperem que aquest espai contribuïsca a la nostra trobada i coneixement mutu, que afavorisca la comunicació entre els qui, des de la nostra pròpia heterogeneïtat, assumim el meravellós repte d’educar, dins i fora de les nostres aules, persones responsables i madures en una societat plural i democràtica.