ELS ALUMNES DE CICLES FORMATIUS TRIOMFEN A EUROPA

Aquest any, els alumnes de cicles formatius de l’IES Arabista Ribera estan triomfant per Europa, amb els nostres programes Erasmus +. Alumnes de les branques d’electromecànica de vehicles, electricitat, i administratiu han fet pràctiques a l’estranger. En la primera etapa, Eva i Carlos van estar a Irlanda, i Itàlia respectivament. Després van ser Maria, isidre, i Nico els que van realitzar un mes de pràctiques a Malta, i Oscar a Portugal. Tots van tornar molt contents amb l’experiència, i amb ganes de repetir un proper año.Todos van realitzar les seves pràctiques en empreses de primer nivell del sector estudiat, allotjant amb altres estudiants de erasmus en pisos o cases. Al juny, realitzaran les pràctiques d’un mes a Malta, Borja, Ivan i Adolfo, els tres alumnes d’Automoció. I finalment al juliol, viuran aquesta magnífica experiència Efrén, i Johan repetint a Malta una altra vegada. Us animeu ?? “