DIA DE L’ARBRE

Alumnes de 1r y 2n FP Bàsica de l’IES L’ALLUSSER han participat els dies 29, 31 de Gener i 1 de Febrer en el Paratge  El Calvari en la plantació del Dia de l’Arbre organitzada per l’Ajuntament de Mutxamel i dirigida per l’empresa mediambiental  TRESERRES. Els nostres alumnes han col·laborat tutoritzant als alumnes de 6é de Primària dels col·legis del municipi, C.P El Salvador, C.P. L’Arbre Blanc i C.P. Manuel Antón. Esta activitat ha contribuït a la repoblació d’espècies com a Tamarit, Espígol, Tetraclinis, llentiscle, Romer, Sàlvia, Santolina, Espart, etc. en la qual també ha col·laborat una Brigada de Prevenció d’Incendis que opera en la zona del Rio Seco i barrancs del municipi.