AMPA

L’ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES D’ALUMNES (AMPA)

PresidentaIzaskun González García
SecretàriaM Jose Garcia Torraleja
TresoreraAna María Álvarez García

Us donem la benvinguda a l’AMPA IES L’ALLUSSER de Mutxamel. És una associació, sense ànim de lucre, formada per pares i mares d’alumnes/as del centre, la finalitat del qual és la de participar i intervindre en la gestió del centre, amb la finalitat de millorar l’educació i aconseguir un clima de convivència en aquest.

És una associació de pares i mares que no volem ser mers observadors de l’educació i formació dels nostres fills, sinó que volem ser partícips i coneixedors d’ella.

Si ja has fet el pas i estàs llegint això és que ERES DELS NOSTRES.

Per a formar part de l’AMPA has de seguir uns passos molt senzills:

Quota anual dels alumnes que cursen els seus estudis en el centre: 15 €/alumne (25 €/unitat familiar). A ingressar en el compte de l’Associació.

Titular: A.M.P.A. IES L’ALLUSSER DE MUTXAMEL.
Núm.: ES77 3058 2694 3127 2000 6974. (CAJAMAR CAIXA RURAL).
Formes de pagament:
– Caixer: gratuït.
– Transferència bancària: tipus de despesa depenent del compte d’origen. En concepte fer constar almenys, el nom i cognoms de l’alumne i curs.

Es prega ens facen arribar el formulari farcit i la transferència a través:
1.- Centre Educatiu. Adjunten juntament amb la documentació de matriculació en el centre
educatiu.
2.- AMPA. Al correu electrònic de l’AMPA: ampaiesallusser@hotmail.com.
3.- També pots fer la sol·licitud online https://forms.gle/h17vj5z5sctXA8rt5 i manar-nos a l’email: ampaiesallusser@hotmail.com la transferència bancària.

I ja està, ja eres soci!

E-mailampaiesallusser@hotmail.com