EXCURSIÓ AL BEC DE L’ÀGUILA

El 26 de març vam visitar el Paratge Natural Municipal Bec de l’Àguila amb l’alumnat de 1r de l’ESO i l’alumnat de l’aula específica. Vam realitzar un recorregut a peu acompanyats per monitors de l’empresa TRESERRES, que ens van donar a conéixer la riquesa faunística i florística del lloc i ens van parlar de l’aprofitament i l’explotació que es va fer anys arrere d’alguns recursos naturals (mines d’ocre). Durant l’excursió l’alumnat va anar emplenant un xicotet dossier amb la informació més rellevant. L’activitat va estar subvencionada per l’Ajuntament de Mutxamel.