NOVEMBRE

ACTE DE NOMENAMENT D’ALUMNAT ECODELEGAT
Hui l’alumnat ecodelegat de tots els grups de l’IES L’ALLUSSER ha sigut nomenat oficialment.
L’acte ha estat presidit per la directora del centre Macu Pastor i dirigit per part del comité de l’Allusser Sostenible.
L’alumnat ha signat el seu compromís per a desenvolupar les seues funcions i ha rebut una polsera identificativa de regal.🖊
Ja té la seua primera tasca, encarregar-se d’identificar les papereres de restes i buidar la paperera de paper.
Gràcies a l’alumnat per participar i al professorat per implicar-se en fer un institut més sostenible.

L’ALLUSSER SOSTENIBLE