Jocs coeducatius

Amb aquest projecte, pretenem millorar la qualitat del temps del nostre alumnart. Per a nosaltres és important que els patis estiguen plens de vida. Per això és necessari oferir opcions variades i coeducatives, modelar formes pacífiques de resolució de conflictes i afavorir la inclusió social del alumnat.

Unes normes bàsiques de respecte, de compartir i tindre cura dels materials de cada racó, d’escolta i empatia, són la base de cada projecte que emprenem amb molta il·lusió.

Juegos coeducativos

Con este proyecto, pretendemos mejorar la calidad del tiempo de juego de nuestro alumnado. Para nosotros es importante que los patios estén llenos de vida. Por eso, es necesario ofrecer varias opciones coeducativas, modelar formas pacíficas de resolución de conflictos y favorecer la inclusión social del alumnado.

Unas normas básicas de respeto, de compartir y de tener cuidado de los materiales de cada rincón, de escucha y empatía, son la base de cada proyecto que emprendemos con ilusión.