ERASMUS+

Lucía Alcañiz, professora de música, i Javier Bataller, professor de matemàtiques, van realitzar una mobilitat tipus job shadowing a Doullens, França, del 6 al 10 de desembre de 2021 dins del programa erasmus+ KA101 de l'IES Núm. 26. Van rebre un càlid acolliment en el Collège Jean Rostand de la citada localitat de la regió de Picardia, on durant una setmana van viure el dia a dia del collège. Durant la seua estada es van entrevistar amb els membres de l'equip directiu, van visitar les instal·lacions i van assistir a classes, clubs, assajos de l'orquestra, avaluacions i entrevistes amb les famílies. Lucía i Javier volen agrair el tracte rebut per la directiva i tot el professorat del Collège Jean Rostand, així com l'afecte mostrat per l'alumnat que en tot moment no va parar de dirigir-se a ells amb un hola i un fins ara, però especialment volen agrair a Mme. Lopez, professora d'espanyol, tota l'atenció, dedicació i afecte que els va mostrar. Tots dos van tornar de França carregats d'il·lusió i d'idees noves que estarien encantats de compartir amb tot el claustre de l'IES Núm. 26.

profes en francia