AULA VIRTUAL

aulavirtual

Per a millorar la comunicació entre les famílies i el professorat, així com el treball autònom de l'alumnat en les diferents matèries, la Conselleria d'Educació posa a la nostra disposició diferents plataformes virtuals. Aquestes eines d'accés a través d'internet, han sigut de gran importància durant els últims anys, especialment durant els dos cursos anteriors, on la situació sanitària ens ha portat a impartir estudis semipresencials, o a distància, en el nostre centre.

Per a les comunicacions entre famílies i professorat, la plataforma que tindrem a la nostra disposició es denomina Web Família 2.0 .

Per a obtindre informació sobre com donar-se d'alta, pots prémer ací.

Per al treball en línia de l'alumnat, disposem de la plataforma AULES.

Cada alumna/e té un usuari i contrasenya. Segueix les indicacions que se't proporcionen en la plataforma per a accedir a ella i, en cas de dubte, consulta amb el tutor acadèmic.

Aules2-1024x622

SABER MÉS: