AMPA

Apreciades mares, apreciats pares:

L’AMPA del CEIP FRANCESC CARRÒS SALUDA a mares i pares i us dóna la benvinguda.

La Junta de l’AMPA vol informar-vos de la importància i dels avantatges que te el pagament de la quota de l’AMPA.

Quins avantatges tenen els associats?

La finalitat principal de l'associació és defensar els drets dels pares i mares en allò que fa referència a l’educació dels nostres fills/es, col·laborar en la tasca educativa del Centre, a través de la promoció i organització de totes aquelles activitats que es demanen.

També ha de saber que, en benefici dels seus fills/es, l’AMPA fa importants inversions en dotació de recursos materials, p.e., pantalles, impressores, DVD, llibres de lectura, parcs de jocs infantils, joguets per al patí,... A més, se subvencionen viatges, festes escolars, fi de curs, agendes, etc.

A l’hora de decidir si va vosté a realitzar o no el pagament de la quota pense que, amb la seua xicoteta aportació està participant en la millora de la qualitat de l’ensenyament de la seua escola.

Com cada curs, volem sol·licitar la seua col·laboració. Com saben, les necessitats econòmiques suplementàries al nostre Centre per donar suport a totes les activitats de l’alumnat i del Centre s'incrementen any rere any.

En la darrera Assemblea de l’AMPA, que cada curs se celebra, s’acordà que es comunique a tots els pares i mares la necessitat de col·laborar a través d’una quota-ajuda per família de 25 € (família amb 1 alumne en el centre), 30€ (famílies amb dos alumnes en el centre), 35€ (famílies amb 3 alumnes en el centre). Es recorda que esta ajuda és totalment voluntària, però al mateix temps, imprescindible.

La quota s’haurà de pagar al número de compte de l’AMPA que figura a continuació, posant el nom de l’alumne/a (no poseu el de la mare o pare) en la transferència o ingrés.

Número de compte de l’AMPA: ES24 0081 3146 0100 0100 4807 (BANC SABADELL)

És convenient guardar una còpia de l’ingrés/transferència.

Si es necessita qualsevol aclariment, es pot contactar amb algun membre de la Junta Directiva de l’AMPA, bé personalment o enviant un missatge al nostre correu: ampafcarros@gmail.com

La via de comunicació amb l’AMPA és: ampafcarros@gmail.com i 678695198 (Cristina Naranjo)

Presidenta. Cristina Naranjo

Vicepresidenta: Esperanza Peiró

Tresorera: Inmaculada Moncho

Secretaria: Rosalia Fuster

Vocal: Erika Climent

Vocal: Verónica Linuesa

Vocal. Vicenta Moratal

Vocal: Isabel Escriva Gonzalez

Esperant de la seua col·laboració, aprofitem l’ocasió per remetre'l la nostra salutació molt cordial.

La Junta de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes del CEIP Francesc Carròs