Taller de Ràdio

Aquest taller està dissenyat per a aprendre sobre el món de la ràdio, per a desenvolupar habilitats comunicatives, ciutadanes, tècniques… fomentar el treball en equip i la creativitat. I, el més important, d’aquest taller naixerà una emissora de ràdio de l’escola que done veu a totes i tots els seus membres. Habilitarem un espai amb tot el material necessari per a convertir-nos en una emissora de ràdio escolar!!!! Tot l’alumnat tindrà l’oportunitat de participar en la realització de programes de ràdio. Amb aquesta iniciativa, promourem la cultura, la diversitat lingüística i l’intercanvi d’experiències… Crearem seccions segons els gustos de l’alumnat que hi participe: farem seccions de música, esport, cuina, salut, història, tradicions… o qualsevol altra que agrade a l’alumnat. Si t’agrada ser locutor/a, tècnic/a de so, guionista, periodista d’investigació… o simplement passar-ho bé, aquest és el teu taller. Hi ha lloc per a tothom. Fem de l’escola un espai de convivència amb veu pròpia.