Matrícula

El Centre Públic de Formació de Persones Adultes Enric Valor està dirigit a la formació de persones majors de 18 anys.

També poden matricular-se els majors de 16 anys, sempre que reunisquen els requisits establits per la legislació vigent: contracte laboral o de formació, esportistes d’alt rendiment, alumnat estranger acabat d’incorporar o alumnat procedent dels PQPI

El centre està obert a tot el món, és gratuït i els seus horaris són compatibles amb el treball.

Preinscripció i Matrícula

1) DES DE CASA I SENSE FER CUES:
S’emplenarà la sol·licitud que figura en la pàgina WEB www.fpaxirivella.es i s’hi inseriran una foto-carnet i dues fotografies del NIF o NIE (anvers i revers), i després d’impresa es lluirarà al Centre o s’enviarà per correu electrònic a matricula@fpaxirivella.es

FORMULARI PREINSCRIPCIÓ CURS 2023-2024

2) EN EL MATEIX CENTRE:
En cas de tenir dificultats per a complimentar la sol·licitud es podrà realitzar en el Centre concertant cita prèvia al telèfon 961206895.

L’alumnat sol·licitant de GES ,a  més de l’imprès de sol·licitud, se li realitzarà una entrevista i haurà d’aportar els documents que justifiquen els estudis realitzats anteriorment.

En el cas de Graduat en Educació Secundària si no s’aporta la documentació necessària, es preinscriurà en PREGES o GES1 de manera provisional i es realitzarà una valoració inicial en les primeres setmanes del curs per a optar a GES2.

Admissió

L’admissió i l’assignació de nivell per a GES i Accés a la Universitat-CFGS dependrà de la documentació aportada.

Per a la resta de programes formatius l’admissió d’alumnat, en cas de falta de places, es resoldrà mitjançant un sorteig realitzat pel Consell Escolar del Centre.

Abans de l’inici del curs escolar es publicarà la relació de persones admeses en els diferents cursos i nivells, els quals quedaran matriculats automàticament.

En canvi, les persones no admeses quedaran en llista d’espera i podran ser convocades a partir del dia 13 d’octubre.

Les persones admeses que falten a més de la meitat de les classes sense motiu justificat durant les quatre primeres setmanes, causaran baixa i així les places vacants seran cobertes per les persones de la llista d’espera.

Procediment

Cada persona podrà formalitzar la matrícula d’un màxim de dos persones, encara que podrà matricular-se en diferents cursos. S’ha d’aportar una foto i la fotocòpia del NIF o NIE.

Si vols matricular-te de Graduat en Educació Secundària o Accés a la Universitat i Cicles formatius de grau superior has de portar el llibre d’escolaritat (si disposes d’ell), així com la documentació que acredite experiències, habilitats, estudis o cursos realitzats. Esta documentació és necessària per a inscriure’s en el nivell que et corresponga i poder convalidar algun dels estudis realitzats.

No es matricularà cap persona que no aportació tota la documentació requerida. El centre no farà cap fotocòpia.

Els grups tenen places limitades. Una vegada cobertes estes places les persones interessades ompliran un full de sol·licitud de plaça escolar per possibles ampliacions d’horari i/o de places.

L’alumnat que durant el principi de curs acumule més d’un 50 % de faltes a classe de manera injustificada, causarà baixa automàtica.

S’informa l’alumnat que la matrícula en els diferents nivells està condicionada al grau de competències i que podrà fer-se un canvi de grup si així ho aconsella l’informe de l’avaluació inicial