Novetats

14/03/2024: Dies culturals a l’escola.

Els dies previs a les vacacions de Pasqua, el professorat del centre juntament amb l’associació d’alumnat, hem preparat unes activitats culturals molt boniques. Començarem amb la importància del reciclatge a través d’uns tallers realitzats pel COR. L’endemà, ens anirem a menjar l’hornazo o bonica, a la Verge del Rosari com a marca la tradició d’Ayora. I l’últim dia, coneixerem una miqueta més la història del poble a través de la Ruta guiada “amb amor tot és possible”.

Esperem la participació de tot l’alumnat de l’escola.

01/03/2024: Excursió a València

L’Associació d’Alumnat de l’escola ha organitzat una eixida a València per a conéixer el Museu d’Etnologia i gaudir de la primera mascletá de falles.

Anima’t i veuen a gaudir d’un dia diferent.

15/01/2024: Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la ciència.

11 de febrer Dia Internacional de les Dones i les Xiquetes en la Ciència en reconeixement al paper clau que exercixen les dones en la comunitat científica i la tecnologia.

L’escola commemora este dia amb el visionat de la pel·lícula La doctora de Brest i la realització d’activitats posteriors.

Prime Video: La doctora de Brest

31/01/2024: Dia de l’Arbre

Amb motiu del Dia de l’Arbre, l’alumnat de Ges 1 i Ges 2 va realitzar una eixida a l’entorn per a conéixer el paratge de la Verge del Rosari.

19/12/2023: Postal nadalenca

Dijous que ve 21 de desembre a les 17: 30, l’Associació d’Alumnat de la FPA Valle d’Ayora té el gust de convidar a tota la comunitat educativa a un ric xocolate per a donar la benvinguda a Nadal.

Us esperem !

12/12/2023 AVÍS IMPORTANT

Per la supressió de la plaça d’un professor a 1 de desembre s’ha hagut d’eliminar el grup de valencià B1 i s’han modificat els horaris dels grups de valencià C1, anglés A1, GES 1 i GES 2. Podeu consultar els nous horaris en el següent enllaç:

18/09/2023

Ja s'han publicat els horaris provisionals dels diferents grups. Podeu consultar-los en el següent enllaç: https://portal.edu.gva.es/fpavalledeayora/es/horarios-y-grupos-va

Durant este curs en la FPA d'Ayora pots estudiar:

Ara és el teu moment

Us presentem el vídeo promocional de la FPA realitzat per la Conselleria d’Educació.

VÍDEO PROMOCIONAL FPA

FESTA DE GRADUACIÓ CURS 22/23

Dimecres 21 de juny de 2023 a les 18.30 en la Sala d’actes de la Casa de la Cultura.

01/02/2023 PROVES PER A l’HOMOLOGACIÓ DEL NIVELL A2 D’INGLÉS:

*MATRÍCULA GRATUÏTA EN EL CENTRE DES DEL 20 DE FEBRER Fins al 24, TOTS DOS INCLOSOS.

*DIRIGIDES A l’ALUMNAT DE BASE, GES I, GES II I EL NIVELL A2 D’INGLÉS, MATRICULAT EN EL NOSTRE CENTRE.

*EXAMEN EL 21 DE MARÇ DE 2023 A les 11.00.

24/01/2023 PROVES PER A l’HOMOLOGACIÓ DEL NIVELL A2 DE LLENGÜEShttps://dogv.gva.es/datos/2023/01/23/pdf/2023_545.pdf

09/03/22 MANIFEST I MINUT DE SILENCI CONTRA LA GUERRA A UCRAÏNA.

Bona vesprada a tots i totes!

Ens agradaria reunir-nos per motius més alegres, però com ja sabeu, el motiu d’esta concentració és un altre bé diferent: La guerra entre Rússia i Ucraïna.

Des de la matèria de Socials, en GES I i en GES II, hem estat treballant el tema del conflicte, i ara la guerra, i com a part d’una activitat els alumnes i les alumnes havien de realitzar un cartell. Un dels nostres alumnes en el seu cartell proposava una concentració al pati de la nostra escola hui mateix a les 5 de la vesprada, i ací estem.

Ens hem reunit hui ací per a mostrar el suport al poble d’Ucraïna. Fer costat a totes eixes persones que han hagut de prendre la difícil decisió d’abandonar les seues cases i les seues famílies deixant-ho tot arrere, però també a aquelles persones que per diferents circumstàncies no han pogut abandonar el seu país o han decidit quedar-se per a defendre’l. En definitiva, som ací per a Recolzar en tota la seua població en general.

Però alhora, volem mostrar el nostre rebuig a l’ús de la violència indiscriminada i de les armes per a aconseguir qualsevol propòsit o objectiu, siga econòmic, polític, territorial, etc.

I des de l’escola, com no podia ser d’una altra manera, se’ns ha ocorregut que la millor manera de mostrar el nostre suport a la població ucraïnesa i el nostre rebuig a l’ocupació d’Ucraïna per part de Rússia, és mitjançant LES PARAULES I EL DIÀLEG