Tallers

PROGRAMES FORMATIUS J:

TERTÚLIES LITERÀRIES

Aquest és el taller amb més trajectòria de tota la nostra oferta i és l’únic que oferim pel matí.tertulias literarias 1

L’alumnat llegeix en valencià i castellà lectures que la professora presenta. Novel·la, poesia, teatre i contes.

Com a novetat, des del curs 2020-2021, l’alumat d’aquest taller també realitza una revista del centre anomenada “4Lletres”

El taller és anual, d’octubre a juny, i les sessions són divendres de 9 a 11h.

TEATRE

L’alumnat aprendrà de la ma de l’actor César Monzonís diferents tècniques interpretatives i prepararan alguna representació.

Aquest taller també és anual, d’0ctubre a maig (45 hores), i les sessions seran dimecres de 18.30 a 20.30h.

IOGA

De la ma de Mamen Garcia, exercitarem el nostre cos i també aprendre’m a parar, respirar, meditar i visualitzar. Accions molt necessàries per al nostre dia a dia.

Aquest taller és trimestral, d’octubre a desembre (20 hores), dimarts i dijous de 15.30 a 16.30h.

AGRICULTURA ECOLÒGICA

Amb el nostre jardí com a aula, Cento ens explicarà com llaurar la terra d’una manera ecològica i sostenible. L’alumnat aprendrà a fer un sistema de goteig, horts en altura amb palets, els diferents productes que es poden utilitzar sense químics, a portar un diari de cultiu. Tot el necessari per convertir-se en un llaurador ecològic qualificat.

De març a maig (20 hores), dimecres de 16.30 a 18.30h

RESTAURACIÓ DE MOBLES

Ferran Fuster ensenyarà tot el que sap per donar-li una altra vida a un moble vell. L’alumat sols haurà de portar la peça i el centre li proporcionarà tots els materials per  restaurar-la.

D’abril a juny (20 hores), dimarts i dijous de 18 a 19h