Visita de l’alumnat del CPIA3 de Nuoro

Els dies 3, 4 i 5 d’abril vam rebre al nostre centre 15 alumnes i dos professores del Centro Provinciale Istruzione Adulti de Nuoro (Itàlia) que van estar participant en les activitats de la nostra setmana cultural. Aquesta visita forma part de les activitats del programa Erasmus+ (mobilitat d’alumnes en grup) i s’emmarca dins del projecte presentat pel CPIA3 Nuoro.

Dilluns 3 d’abril visitàrem la ciutat de València i vam gaudir d’un dia fantàstic descobrint la ciutat del Túria.

Dimarts 4 d’abril vam donar la benvinguda al nostre centre a l’alumnat d’aquesta escola d’adults de Sardenya i vam realitzar algunes activitats conjuntes  Va ser un dia molt especial en el qual vam mostrar als nostres convidats els tres pilars que conformen, al nostre parer, un poble acollidor: l’hospitalitat, la gastronomia i el respecte per la cultura pròpia i aliena.

Dimecres 5 d’abril vam assistir a un taller de paper reciclat preparat pel nostre alumne Gianfranco Garcia i vam fer una excursió conjunta a l’Albufera de València on vam gaudir d’un espectacular capvespre.

Va ser una experiència inoblidable compartir aquests moments amb els nostres companys i companyes de Nuoro i estem desitjant tornar a retrobar-nos prompte.

Buon viaggio amici!