Visita del CFPA Vicent Ventura i a la Casa Brines

Aquest matí hem rebut la visita de les nostres companyes del Epa Vicent Ventura😍

Amb elles, i el nostre alumnat de GES 2, ens hem dirigit a la casa de Francisco Brines. No hem pogut entrar dins, però la presidenta de la seua fundació, Àngels Gregori ens ha contat anècdotes i ens ha ensenyat el pati i el jardí.

I en aquells jardins, hem organitzat el nostre propi recital de poesia, en el qual 5 alumnes del Vicent Ventura i 5 alumnes nostres han llegit poemes inspirats en l’Elca.

Després els hem donat un vers que parlava d’alguna flor, objecte, olor… del jardí, han anat al racó on es trobava, i allà s’han inspirat per crear poemes, dibuixos o pensaments que han plasmat en un mural col·lectiu que romandrà al nostre centre fins juliol😍

Per acabar un matí tan bonic, hem dinat en el nostre racó preferit del centre🥰Gràcies a Ajuntament d’Oliva per col·laborar en l’activitat de hui.

Gràcies a la Fundación Francisco Brines per deixar-nos gaudir d’un espai tan privilegiat.Gràcies a la gent del Vicent Ventura perquè sempre és un plaer crear amb vosaltres. I gràcies al nostre alumnat per participar amb tanta il·lusió❤️