Aprovat un nou projecte Erasmus+ per al curs 2024-2025

D’acord amb la Resolució del 19/07/2024 publicada pel SEPIE (Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació), el projecte 2024-1-ES01-KA121-ADU-000197426 del centre CFPA Serafí de Centelles ha sigut aprovat. Aquest projecte, que es durà a terme durant el curs 2024-2025, està dotat amb 31.682 euros i permetrà a l’alumnat del nostre centre realitzar dues mobilitats a Croàcia i a Portugal. A més a més, el professorat del centre també realitzar almenys una mobilitat per a fer un job-shadowing o un curs de formació.

Aquest és el segon projecte aprovat de la nostra escola com a centre acredidat Erasmus+ i servirà per continuar millorant la participació i compromís de la comunitat educativa amb el centre i per promoure la consciència europea entre alumnat i personal docent.

Allà anem, Erasmus+ 2024-2025!!