Participació del CFPA Serafí de Centelles en les Jornades Erasmus+

Els dies 26 i 27 de juny el director del CFPA Serafí de Centelles, Josep Berbegall, va participar en les Jornades inicials de projectes de mobilitat Erasmus+ KA121 en Educació Escolar i Educació de Persones Adultes 2023 que va tindre lloc a Santiago de Compostela. En aquestes jornades vam poder aprendre a gestionar l’acreditació i els projectes de mobilitat Erasmus+. També vam poder compartir experiències amb altres centres acreditats del nostre país. Gràcies al SEPIE per organitzar aquests esdeveniments tan necessaris!

També aquesta setmana, el 27 de juny, la nostra coordinadora Erasmus+, Paula Pons, va participar en les Jornades d’intercanvi d’experiències Erasmus+ i eTwinning organitzades pel CEFIRE de Gandia i que va tindre lloc a la seu de la Universitat Politècnica de València al Grau de Gandia. En aquesta jornada vam compartir la nostra experiència en programes Erasmus+ amb altres centres de la zona i vam escoltar els testimonis de participants en aquestos programes dels quals vam aprendre molt. Gràcies al CEFIRE per donar-nos la oportunitat d’explicar el nostre breu trajecte Erasmus+!