El CFPA Serafí de Centelles, selecccionat per participar en el programa de mobilitat ERASMUS +

El centre de FPA Serafí de Centelles ha estat seleccionat per participar en el programa Erasmus + de mobilitat de curta durada KA122-ADU. Els programes Erasmus + de la Comissió Europea donen suport a estades de formació a l’estranger per al professorat, observacions en organitzacions d’educació d’adults i altres beques de mobilitat per a alumnat i professorat.

El projecte proposat Innovació educativa per millorar la inclusió de l’alumnat adult ha obtingut una puntuació de qualitat de 95 punts sobre 100 i té els següents objectius:

1. Millorar la inclusió educativa i social de l’alumnat
  2. Reduir el percentatge d’abandonament escolar
  3. Augmentar la participació i motivació de l’alumnat

Amb un pressupost total de 3.841€, el projecte servirà per finançar dues estades formatives a l’estranger per al professorat i un període d’observació en un centre d’educació d’adults de Sardenya.

Comencem, doncs, la internacionalització del CFPA Serafí de Centelles. Esperem que aquestes mobilitats siguen només les primeres de moltes més que vindran en els pròxims cursos.

Erasmus +, let’s do it!

#Sepie #Eramus+ #EuropeanComission

El proyecto “Innovación educativa para mejorar la inclusión del alumnado adulto” está cofinanciado por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de publicación es responsabilidad exclusiva del CFPA Serafí de Centelles y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida