LogoGVApequeño

Ubicació

Còdi: 46019374

Adreça: CL. DOLORES IBARRURI - S/N
Localitat: PORT SAGUNT (EL)
Còdi postal: 46520

Dimecres d'11 a 13 hores
Dijous de 16 a 18 hores

ORIENTACIÓ Educatita

Merxe: dilluns, dimecres i divendres (matins)

amb col·laboració de Begoña Inchaurraga divendres

ASSOCIACIÓ D'ALUMNAT:

• PRESIDENTA: Antonia Amores Vicente
  • SECRETÀRIA: Ángeles Marín Ruíz
  • TRESORERA: Rosa Gascón Ruiz de Azagra

Segons horari anunciat al tauló de l'Associació.

Per a consulta, cal demanar cita prèviament

• Més informació ací

Correu electrònic: asociacionpuerto20@gmail.com

PLATAFORMES DE L'ALUMNAT

Aules GVA:

Accés:

• Usuari-> NIA
  • Contrasenya-> tres primeres lletres del 1r cognom en minúscula +data de naiximent en format DDMMAA

Web Familia - ITACA:

Accés:

*NIE/Passaport. L'usuari completarà fins a 10 caràcters en cas de passaport amb zeros a l'esquerra i en cas de NIE amb zeros a l'esquerra després de la primera lletra.

• Exemple de Passaport: CA12345W l'usuari serà 00CA12345W
  • Exemple de NIE: X1234567L l'usuari serà X01234567L

Correu Electrònic corporatiu per a l'alumnat

El centre FPA Miguel Hernández és un «Centre Digital Col·laboratiu» de la Conselleria d'Educació a partir del curs 2021-2022.

Per aquest motiu, l'alumnat disposa de correu electrònic corporatiu, anomenat Identitat Digital, amb el format @alu.edu.gva.es.

Això permetrà millorar la comunicació amb tota la comunitat educativa i utilitzar les eines MSOffice365 (Outlook, Onedrive, Word, PowerPoint, Excel, Teams...)

S’HA D’ACCEDIR PER A CONSULTAR LA SEUA CONTRASENYA INICIAL I CANVIAR-LA PER UNA ALTRA PRÒPIA QUE RESULTE MÉS CÒMODA

Per a què serveix la Identitat Digital?

La identitat digital serveix per a accedir a les aplicacions que ofereix la Conselleria d’Educació. Una mateixa identitat ens permetrà accedir a totes aquestes aplicacions

FONT: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació

DOCUMENTS ADMINISTRATIUS

La persona sol·licitant, o bé l'alumna/l'alumne si és major d'edat, ha de presentar la sol·licitud en la secretaria del centre educatiu on s'ha matriculat l'alumna o alumne, durant els mesos de setembre, octubre i novembre després d'haver sigut informat per l'equip directiu. Quan la matricula es realitza fora del període ordinari es disposa de 15 dies naturals per a la realització dels tràmits. (tràmit ITACA des de l'1 d'octubre)

Equivalència d'estudis

Sol·licitud d'equivalència (Descarregar i emplenar per a la seua presentació)

Quadre d'equivalències de Títols, Estudis o proves d'accés superades amb els títols d'Educació Secundària i Batxiller (LOE)

Orden ECD/1417/2012, de 20 de junio, por la que se establece la equivalencia del Certificado de Escolaridad y de otros estudios con el título de Graduado Escolar regulado en la Ley 14/1970, de 4 de agosto, General de Educación y Financiamiento de la Reforma Educativa, a efectos laborales.

Art. 5. Orden EDU/1603/2009, de 10 de junio, por la que se establecen equivalencias con los títulos de Graduado en Educación Secundaria Obligatoria y de Bachiller regulados en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación

Orden EDU/520/2011, de 7 de marzo, por la que se modifica la Orden EDU/1603/2009, de 10 de junio, por la que se establecen equivalencias con los títulos de Graduado en Educación Secundaria Obligatoria y de Bachiller regulados en la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.

Títols o estudis estrangers susceptibles d'homologació o de convalidació

Tràmits i serveis Títols no universitaris

Diplomes DELE

correo-electronico-y-email-imagen-animada-0764.gif

E-mail:   46019374.secretaria@edu.gva.es

Aquest és el correu electrònic que heu d'usar per a qüestions de secretaria: títols, inscripcions, certificats, etc. Sempre és millor telefonar per saber sobre qüestions de secretaria.

MJose 2019-06-08 a las 18.32.12
Per favor ingressa el teu nom.
Per favor introdueix un assumpte.
Ingresse un número de telèfon vàlid.
Per favor introdueix un missatge.
telefono-imagen-animada-0037.gif

Telèfon contacte:

962 61 78 30

També disposem d'aules a l'Antiga Guarderia "RACÓ DE L'HORTA". A prop de l'Estació de Sagunt