Departaments
MANUAL D’USUARI PER A L’ACCÉS AMB DOBLE FACTOR D’AUTENTICACIÓ (2FA) ITACA, OVIDOC I ALTRES APLICACIONS
PERSONAL
| Cognoms | Nom | Especialitat | Càrrec | |
| AGUILAR GIMENO | ANTONI JULIA | FPA COMUNICACIÓ (VALENCIÀ) | SECRETARI | aj.aguilargimeno@edu.gva.es |
| BENITO LÓPEZ | MAITE | FPA COMUNICACIÓ (FRANCÉS) | COORDINADORA PROGRAMA FORMATIU (FPA) | mt.benitolopez@edu.gva.es |
| GONZÁLEZ SANTARRUFINA | M. PILAR | FPA PRIMARIA | COORDINADORA PROGRAMA FORMATIU (FPA) | b.badenesgonzalez@edu.gva.es |
| LLORENS BELLES | MARÍA JOSÉ | FPA CIÈNCIES SOCIALS | CAP DE DEPARTAMENT CIC | mj.llorensbelles@edu.gva.es |
| NACHER POZUELO | M. AMPARO | FPA PRIMARIA | TUTORA | mp.gonzalezsantarr@edu.gva.es |
| CLIMENT OLTRA | SALVADOR | FPA CIENTÍFIC/TECNOLÒGIC | TUTOR | s.climentoltra@edu.gva.es |
| DIAZ HERRERA | MARIA JOSE | FPA CIENTÍFIC/TECNOLÒGIC | DIRECTORA | mj.diazherrera@edu.gva.es |
| SALA PÉREZ | RUBÉN | INFORMÀTICA | COORDINADOR TIC | r.salaperez@edu.gva.es |
| FERRERO BENLLOCH | MARÍA | FPA PRIMARIA | m.ferrerobenlloch@edu.gva.es | |
| FORNES TRUNCON | LUCIA | FPA COMUNICACIÓ (ANGLÉS) | CAP DE DEPARTAMENT | l.fornestruncon@edu.gva.es |
| GARFELLA AYETE | MANUEL DAVID | FPA PRIMARIA | COORDINADOR PROGRAMES | md.garfellaayete@edu.gva.es |
| GOMEZ SANCHIS | GEMMA | FPA COMUNICACIÓ | COORDINADORA FORMACIÓ | g.gomez@edu.gva.es |
| LÁZARO ORDUÑA | ISABEL | FPA COMUNICACIÓ (ANGLÉS) | CAP D’ESTUDIS | i.lazaroorduna@edu.gva.es |
| LLORENS MALLOL | EVELIA MARIA | FPA PRIMARIA | COORDINADORA PROGRAMA FORMATIU (FPA) | em.llorensmallol@edu.gva.es |
| MARTINEZ SANCHEZ | ISABEL MARIA | FPA CIENTÍFIC/TECNOLÒGIC | CAP DE DEPARTAMENT | im.martinezsanchez@edu.gva.es |
| DEL VALLE NAVARRO | VERÓNICA | ADMINISTRATIVA | ||
| COLLADO LUCHA | JOSÉ IGNACIO | AUXILIAR DE GESTIÓ |
MONITORES ASOCIACIÓN DE ALUMNADO
- Manuel Palazón Blasco
- Ramón Tormo Capsir
- Iván Gallego Amores
- Consuelo Molina
- Sergi
- Miguel Redón
_______________________________
________________________________
PLATAFORMES TIC PER AL PERSONAL DOCENT DE NOVA INCORPORACIÓ EN CENTRES PÚBLICOS GVA NO UNIVERSITARIS.
PLATAFORMES TIC PER AL PERSONAL DOCENT DE NOVA INCORPORACIÓ EN CENTRES PÚBLICS GVA NO UNIVERSITARIS
PÀGINA TIC “PARA LA MEJORA DEL EMAIL Y EL ESCANEO DE DOCUMENTOS“
PROGRAMACIONS DIDÀCTIQUES
DECRET 77/2025, de 27 de maig, del Consell, pel qual s’establixen el currículum, l’ordenació i l’avaluació de l’educació bàsica de les persones adultes, i es regula la prova perquè les persones majors de díhuit anys puguen obtindre directament el títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria en la Comunitat Valenciana.
RESOLUCIÓ de 28 de maig de 2025, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual es fixa el calendari escolar del curs acadèmic 2025-2026 en la Comunitat Valenciana.
Article 22.Programacions d’aula
3. En les programacions d’aula, s’han de preveure les adequacions necessàries per a atendre l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu des d’una perspectiva inclusiva i d’acord amb els principis del DUA.
4. La programació d’aula ha d’incloure almenys els elements següents:
a) Les situacions d’aprenentatge adaptades a les característiques del grup.
b) Els criteris d’avaluació associats a les situacions d’aprenentatge plantejades.
c) L’organització dels espais d’aprenentatge.
d) La distribució del temps.
e) La selecció i organització dels recursos i materials.
f) Les mesures d’atenció per a la resposta educativa per a la inclusió.
El Reial decret 217/2022, de 29 de març, per la qual s’estableix l’ordenació i els ensenyaments mínims de l’Educació Secundària Obligatòria (BOE 76, 30.03.2022), regula l’Educació de Persones Adultes.
A fi de que l’alumnat adquirisca una visió integrada del saber que li permeta desenvolupar les competències i afrontar amb èxit els principals reptes i desafiaments globals del segle XXI, els ensenyaments d’aquesta etapa s’organitzaran de forma modular en tres àmbits i dos nivells en cadascun d’ells. En el qual s’integraran els aspectes bàsics dels ensenyaments mínims recollits en l’annex II referides a les matèries:
- Àmbit de comunicació: Llengua Castellana i Literatura i Llengua Estrangera de Àmbit de comunicació;
- Àmbit social: Geografia i Història i Educació en Valors Cívics i Ètics
- Àmbit científic-tecnològic: Física i Química, Biologia i Geologia, Matemàtiques i Tecnologia i Digitalització
La organización de estas enseñanzas deberá permitir su realización en dos cursos, garantizando, en todo caso, el logro de las competencias establecidas en el Perfil de salida (Annex I)
Programa Formatiu A
Artículo 3. Estructura de las programaciones didácticas Las programaciones didácticas en la enseñanza básica deberán concretar, al menos, los siguientes apartados:
1. Introducción.
a) Justificación de la programación.
b) Contextualización.
2. Objetivos.
a) Objetivos generales de los programas formativos y, en su caso del Programa A, de los ciclos y niveles.
b) Objetivos específicos de los ámbitos de experiencia y módulos formativos.
3. Competencias *Clave. Relación entre las competencias Clave y los objetivos del área o materia y los criterios de evaluación.
*Orden ECD/65/2015, de 21 de enero
4. Contenidos. Estructura y clasificación.
5. Unidades didácticas.
a) Organización de las unidades didácticas: objetivos, contenidos, recursos didácticos y actividades de evaluación, ampliación y refuerzo.
b) Distribución temporal de las unidades didácticas.
6. Metodología. Orientaciones didácticas.
a) Metodología general y específica de cada ciclo, nivel y módulo.
b) Tratamiento integral de las lenguas (TIL) y tratamiento integrado de lengua y contenido (TILC).
c) Actividades y estrategias de enseñanza y aprendizaje.
7. Evaluación.
a) Tipo de evaluación.
b) Criterios de calificación.
c) Instrumentos de evaluación.
d) Evaluación de la práctica docente del departamento a través de indicadores de éxito.
8. Medidas de atención al alumnado con necesidad específica de apoyo educativo o con necesidad de compensación educativa.
9. Elementos transversales del currículo en el marco de los diferentes planes y proyectos desarrolladosen el centro.
a) Fomento de la lectura
b) Utilización crítica y responsable de las tecnologías de la información y la comunicación.
c) Espíritu emprendedor
d) Educación cívica y constitucional
10. Recursos didácticos y organizativos.
11. Actividades didácticas complementarias.
*Orden ECD/65/2015, de 21 de enero, por la que se describen las relaciones entre las competencias, los contenidos y los criterios de evaluación de la educación primaria, la educación secundaria obligatoria y el bachillerato.
