L’aprenentatge que ens uneix: un trimestre ple d’experiències a l’EPA

Durant aquest trimestre, l’alumnat de l’EPA ha participat en nombroses activitats que han contribuït a enriquir el seu aprenentatge, fomentar la convivència i reforçar els vincles entre els diferents grups del centre.

L’alumnat de FIPA ha treballat diverses propostes relacionades amb la vida quotidiana, la salut, la participació social i el desenvolupament de competències bàsiques. A través de tallers, projectes col·laboratius i activitats pràctiques, han demostrat una gran implicació i ganes de continuar aprenent. Aquestes experiències han afavorit la confiança personal, el treball en equip i la participació activa en la vida del centre.

Per la seua banda, l’alumnat de Valencià A2 ha avançat en l’aprenentatge de la llengua mitjançant activitats comunicatives, dinàmiques orals, lectures compartides i propostes culturals que els han permés utilitzar el valencià en contextos reals i significatius. La seua motivació i esforç han sigut fonamentals per a crear un un ambient d’aprenentatge positiu i participatiu.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies