L’alumnat visita la biblioteca pública de Dénia

Dos grups de l’alumnat del Cicle II del CPFPA Ramon Ortega van realitzar una visita a la biblioteca pública municipal de Dénia per tal de conéixer-ne les instal·lacions i assabentar-se’n dels serveis amb què pot comptar. L’eixida es va dur a terme els dies 15 i 16 de gener i posteriorment els estudiants van redactar una breu ressenya d’aquesta activitat.
El personal de la biblioteca va mostrar als estudiants els diferents espais de l’edifici i els explicà el protocol de préstecs i l’ús de les instal·lacions.
Finalment, l’alumnat va emplenar el full de sol·licitud del carnet de la biblioteca i va rebre com a obsequi una bossa de tela amb el lema «Tinc una vida textual activa».
Moltes gràcies!

Prova perquè les persones majors de vint anys puguen obtindre directament el títol de Batxiller .

S’ha publicat la Resolució de 19 de desembre de 2023, de la Direcció General d’Ordenació Educativa i Política Lingüística, per la qual es convoca la prova del curs acadèmic 2023-2024 i es dicten les instruccions que regulen el procediment administratiu per a la inscripció i gestió de la prova perquè les persones majors de vint anys puguen obtindre directament el títol de Batxiller a la Comunitat Valenciana.

Recordem que s’hi poden inscriure aquelles persones que complisquen com a mínim 20 anys durant l’any 2024, i que el termini per al compliment de la sol·licitud d’inscripció a la prova i per a la seua presentació s’estén des del dia 8 de gener fins al dia 23 de gener de 2024, tots dos inclosos.

La prova es realitzarà els dies 21, 22 i 23 de març de 2024 en els centres que actuen com a seus dels diferents tribunals en cada demarcació territorial: IES Playa San Juan, d’Alacant; IES Politècnic, de Castelló de la Plana; i IES Lluis Vives, de València.

MATRICULACIÓ DESPRÉS DEL PERÍODE ORDINARI

Fins al dia 31 de gener de 2024, en qualsevol dels programes formatius impartits sempre que tinguen places vacants disponibles.

Fins al dia 30 d’abril de 2024, en els tres nivells del cicle I de la formació bàsica de les persones adultes.

Període addicional d’inscripció per al Cicle 2 del GES presencial: els mesos de gener i febrer.

HORARI DE MATRICULACIÓ EXTRAORDINÀRIA:

-Dimarts de 9 a 11 i de 16 a 17 hores

-Dimecres de 19 a 21 hores

-Dijous de 9 a 11 hores

Inici de curs

GES (Graduat en Educació Secundària) – dilluns 18 de setembre

• grup de matí: presentació a les 10 h
  • grup de vesprada: presentació a les 17 h
  • grup semipresencial: presentació presencial al centre a les 17 h

Altres programes formatius: Setmana del 2 d’octubre segons horari del grup i dia.

Període ordinari de matriculació per al curs acadèmic 2023-2024

Entre els dies 4 i 15 de setembre de 2023 de 17 a 20 hores, per a la inscripció tant de les persones adultes de nova incorporació com d’aquelles matriculades al centre amb anterioritat al curs immediatament precedent.

OFERTA FORMATIVA

ALFABETITZACIÓ / GRADUAT EN ESO

• CICLE 1 NIVELLS 1 I 2
  • CICLE 2 NIVELL 1 MATÍ, VESPRADA I SEMIPRESENCIAL
  • CICLE 2 NIVELL 2 MATÍ, VESPRADA I SEMIPRESENCIAL

PROVA D’ACCÉS A CICLE FORMATIU FP SUPERIOR

CASTELLÀ PER A ESTRANGERS: NIVELLS A1, A2 I B1

VALENCIÀ: NIVELLS A1, A2, B1, B2, C1 I C2

ANGLÉS: NIVELLS A1, A2 I B1

COMPETÈNCIES DIGITALS: NIVELLS A1, A2 I B1

Visita a la fira Orienta’t

Dimecres 29 de març.
Els dos grups del GES 2 teníem una cita a la fira Orienta’t perquè ens expliquen itineraris educatius per a després d’obtenir el Graduat en Educació Secundària. També hem fet un recorregut per les diferents paradetes on hi ha ofertes de formació de diferents organismes: Policia Nacional, Guàrdia Civil, acadèmies de llengües, Universitats, Cicles Formatius, labora, CREAMA, etc.

Visita a l’exposició permanent de Joan Castejón a la Casa de la Cultura de Dénia

Dijous 23 de març. El grup del GES 2 de matí i vesprada hem gaudit del carisma de l’artista i de la seva obra. En Joan ens ha explicat els seus motius, la seua tècnica i algun secret. Joan considera que el dibuix és el seu fort, ens ha sorprès molt veure com dibuixa amb el dit. Havíem llegit la seva biografia a classe i preparat una mica la visita, així que li hem fet preguntes que ens ha contestat amb la senzillesa i l’amabilitat que el caracteritza. Teníem curiositat per la seva obra mentre va estar a la presó durant la dictadura i ens ha explicat el seu treball en aquells moments tan durs. Hem observat com a gairebé tota la seva obra hi és present el cos humà , ens recorda al Renaixement. En sortir de l’exposició estàvem comentant cóm l’art ens fa sentir i molt més quan el podem gaudir de la mà del mateix autor.
Moltes gràcies Joan.