PODCAST a la FPA Beniassèn

Els alumnes de GES 2 (Graduat d’Educació Secundària) de Cocentaina, en l’assignatura de Tecnologies de la Informació i Comunicació han creat un podcast en el qual han entrevistat a alguns membres del professorat.
Els alumnes que han participat i han gaudit d’aquesta forma de crear recursos digitals han sigut: Luis Delicado, Montse Dengra, Corin Parent i Jorge Vidal.Des de la FPA Beniassèn els agraïm l’esforç realitzat i els animem a seguir formant-se.

ENTREVISTA DE LUIS A PACO:

ENTREVISTA DE CORINNE A JAUME:

MONTSE A LAURA:

ENTREVISTA DE JORGE A ANA: