MATRÍCULA TALLERS MURO

INSTRUCCIONS DE MATRICULACIÓ

1.- JUNY: Una vegada emplenat el full de matrícula, s’entregarà en el centre els dies 27, 28 i 29 de juny, de 10.00h a 13.00h o en horari de secretariaels dimarts i els dijous d’11.30 – 13.00, fins el 14 de juliol.

1.- SETEMBRE: Una vegada emplenat el full de matrícula, s’entregarà en el centre els següents dies: els dimarts 5 i 12 de setembre de les 17:00 a les 20:00h i els dimecres 6 i 13 de setembre de les 10:00 a les 13:00h. En tot cas, el full de matrícula es pot emplenar en el centre quan ve a formalitzar-se la matrícula.

2.- Juntament amb el full de matrícula s’entregarà una foto de carnet i una fotocòpia del DNI, NIE o Passaport.

3.- La matrícula sols es farà efectiva quan entregueu el full amb les vostres dades i el professorat vos confirme que teniu plaça.

4.- A continuació, el centre vos facilitarà el compte corrent perquè en feu el pagament. El rebut del pagament el podreu entregar en el centre o remetre’l per correu electrònic a 03012921@edu.gva.es (Matrícules de Cocentaina).

5.- El pagament de la matrícula.

Matriculats en JUNY:
Es pot fer en dos terminis:1r termini, abans del 10 de juliol. (1a mitat de la quota del taller o tallers + 20€) – 2n termini, abans del 10 de setembre de 2023. (2a mitat de la quota del taller).

Matriculats en SETEMBRE:
– El pagament es farà en una sola quota abans del 15 de setembre.

6.- L’associació d’alumnat es reserva el dret a no posar en marxa o a modificar els tallers que, a data d’inici de curs, no tinguen el nombre mínim de persones establert per a cada cas.

7.- Si algun dels tallers, finalment no es posa en marxa, l’associació d’alumnat vos tornarà els diners.

8.- La matrícula es manté oberta al llarg del mes d’octubre per a aquells tallers en els que queden places vacants.

INFORMACIÓ TALLERS MURO