MATRICULACIÓ EN CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ I SUPERIOR PER AL CURS 2023-2024

PROCEDIMENT DE MATRICULACIÓ:

La matrícula en els cicles formatius de grau mitjà i superior es farà presencial entre els dies 21 al 27 de juliol. L’alumnat admès ha de passar pel centre a arreplegar el sobre de matrícula.

ADJUDICACIÓ DE VACANTS.

Al finalitzar el termini de matriculació, en cas de que hi hagen vacants en alguns dels grups s’oferiran aquestes places tenint en compte el següent calendari:

El 5 de setembre mitjançant acte públic que es realitzarà en el centre s’oferiran les places vacants per a l’alumnat en llista de espera, que haja participat en el procediment d’admissió.

En cas de quedar alguna plaça, El 12 de setembre s’oferiran mitjançant acte públic, que es realitzarà al saló d’actes del centre als interessats que hagen participat en el procediment d’admissió.

ACTE DE ADJUDICACIÓ DE VACANTS 5-09-2023:

El acte per adjudicació de vacants queda convocat per al dia 5 de setembre en el saló d’Actes del centre en el següent ordre d’atenció. Les places vacants seran concedides als assistents seguint el ordre de la llista de espera del centre.

Cicle FormatiuHora
G. Superior Desenrotllament d’Aplicacions Multi plataforma9:15h
G. Mitjà Sistemes Microinformàtics i Xarxes10:00h
G. Mitjà Atenció a Persones en Situació de Dependència10:45h
G. Superior Educació Infantil11:30h

Es deurà assistir a l’hora i lloc indicats en la còpia de la sol·licitud d’admissió en el procés, document nacional d’identitat o equivalent, així com amb el document oficial original acreditatiu de complir el requisit acadèmic corresponent segons el que establix la normativa vigent per al procés d’admissió a cicles formatius de grau mig i superior. La matriculació es realitzarà el dia 6 de setembre entre les 9:00 i les 11:00 hores per orde d’arribada al centre.

Durant tot el procés abans indicat les vacants disponibles es podran consultar des de la @web del centre. La seua actualització es realitzarà en la major agilitat que permeta el procés de matriculació realitzat a partir del dia 6 de setembre. L’oferta de vacants en els diferents cicles formatius s’ajustarà a la seua disponibilitat en el moment de l’adjudicació i atenent a la normativa vigent sobre el número màxim d’alumnes/as (30 o 24 alumnes/as ensenyances de règim presencial.

VACANTS DISPONIBLES A 28-07-2023

Cicle FormatiuVACANTS
G. Superior Educació Infantil19
G. Superior Desenrotllament d’Aplicacions Multi plataforma3
G. Mitjà Sistemes Microinformàtics i Xarxes5
G. Mitjà Atenció a Persones en Situació de Dependència5

VACANTS ACTUALS:

ACTE D’ADJUDICACIÓ DE VACANTS 13-09-2023:

El acte per adjudicació de vacants queda convocat per al dia 13 de setembre en el saló d’Actes del centre en el següent ordre d’atenció. Les places vacants seran concedides als assistents seguint l’ordre de la llista de espera del centre en el cas de que hi haja. En el cas de no tindre llista d’espera s’oferiran als assistents que hagen participat en el procés d’admissió seguint el ordre de puntuació del certificat d’estudis que consta en el requisit acadèmic.

Tenim llista d’espera en els cicles de Sistemes Microinformàtics i Xarxes i Educació Infantil.

Es deurà assistir a l’hora i lloc indicats en la còpia de la sol·licitud d’admissió en el procés, document nacional d’identitat o equivalent, així com amb el document oficial original acreditatiu de complir el requisit acadèmic corresponent segons el que establix la normativa vigent per al procés d’admissió a cicles formatius de grau mig i superior. La matriculació es realitzarà el dia 14 de setembre entre les 9:00 i les 11:00 hores per ordre d’arribada al centre.

Cicle FormatiuHora
G. Mitjà Sistemes Microinformàtics i Xarxes9:30h