MUSICARTS

La XXI màgia del directe  a l’IES. Concert Nadal 2014
Taller d’edició de bandes sonores per alumnes de 3 i 4 ESO
Taller de percussió per als alumnes de 2º d’ESO
Edició i realització d’un LIDUP del centre on participaran alumnes de tots els nivells de l’assignatura de Música.

MusicArts VII “Un passeig musical: De Chicago a Alaquàs” 31 de març 2015

Concert a l’Auditori Nou d’Alaquàs anomenat ”Un passeig musical: De Chicago a Alaquàs”
Primera part: Banda juvenil UMA& Cor IES Faustí Barberà
    Segona Part: Banda NVHS de Chicago
El concert el prepararem conjuntament els alumnes de l’IES i la banda.
Els alumnes de 4ª ESO de l’IES que estudien anglés pràctic, conjuntament amb la professora Amparo Bellver van a dissenyar la preformance de l’espectacle.

MusicArts VII al Castell 16 de maig de 2015

Concert conjunt de tots els centres que participen en el projecte MusicArts al Castell d’Alaquàs. Participaran alumnes dels següents centres:
L’Olivar II d’Alaquàs

MusicArts VIII al Castell 13 de maig de 2016

L’Olivar II d’Alaquàs

MusicArts IX al Castell 12 de maig de 2017

Banda juvenil  UMA

Aquest projecte s’inicia el curs 2006-2007 fins al 2009-2010. Després de dos anys sense realitzar-se, es repren el curs 2013-2014. El nostre objectiu és que aquesta activitat tinga continuïtat any darrere any.

Cada edició es participa junt amb l’alumnat de l’I.E.S Doctor Faustí Barberà, altre/s centre/s de Primària o Secundària de la Vila d’Alaquàs i un o dos centres d’Ensenyament Secundari d’altres poblacions de la Comunitat Valenciana.

Al participar alumnat de diferents cicles que per tant estan en estadis evolutius i psicològics distints, es pretén que l’alumnat comprenga, respecte i valore, les manifestacions artístiques-musicals de persones que cursen nivells educatius diferents al seu i de les quals encara que estant en el seu mateix nivell, viuen en altres poblacions amb característiques semblants, però alhora diferents a les seues.

Hem actuat conjuntament a d’altres Centres com ara:

CEIP González Gallarza

IES La Vall dels Alcalans de Montserrat

IES Bernat Ginovart d’Algemesí

IES Berenguer Dalmau de Catarrotja

IES El Saler

IES Clara Campoamor

Des del curs 2012-2013 volíem apropar i que interactuaren conjuntament la els diferents tipus de ensenyances musicals que hi han a Alaquàs. Per això desenvoluparem conjuntament amb la banda Juvenil de l’UMA un concert on van participar alumnat de Primària i Secundària.

Des del curs 2013-2014 MusicArts ha estàt seleccionat al programa que convoca la Conselleria d’educació, Cultura i Esport per al desenrotllament de projectes d’innovació per a la lluita contra el fracàs escolar a través d’activitats de promoció de la música en els centres d’Educació Infantil i Primària, instituts de Secundària i conservatoris elementals i professionals de Música i dansa i vam.

A l’edició del 2014 la compositora Mª Isabel Pinta Escribano ens va a composar una obra per a la ocasió titulada De Sol y Sal.