25 de novembre “No callarem més!”
A l’Escola Infantil Pequelar, ens aturem un moment per recordar una cosa molt important: totes les persones tenim dret a viure en pau, en respecte i en igualtat. I això també es comença a aprendre des de ben menuts.
Amb les boquetes menudes dels nostres infants, fem un crit ben fort i ben clar: “No callarem més!”
No callarem més davant les injustícies.
No callarem més davant la violència que patixen tantes dones.
No callarem més quan reivindiquem el dret a la igualtat i a estimar-nos bé.
Gràcies a la Regidoria d’Igualtat per impulsar i acompanyar aquesta proposta, que ens ajuda a sembrar valors des de la primera infància.
Cada dia, als nostres espais, aprenem a mirar-nos amb tendresa, a escoltar-nos, a compartir, a respectar…
Són gestos quotidians del dia a dia, però que construeixen un futur més just.
Gràcies, famílies, per caminar amb nosaltres.
Perquè amb les mans menudes, els cors grans i les vostres veus al nostre costat, no callarem més.

