Mobilitat Erasmus+ d’alumnat a Bèlgica

L’Escola Oficial d’Idiomes de Xàtiva és beneficiària d’un projecte de mobilitat per a alumnat i professorat dins el programa Erasmus+ KA122. Aquest programa ofereix al nostre alumnat la possibilitat de participar en mobilitats internacionals amb l’objectiu de millorar les seues competències lingüístiques, culturals i socials.

Gràcies a Erasmus+, 6 alumnes del nostre centre tindran l’oportunitat de realitzar una estada en la localitat de GERAARDSBERGEN, a Bèlgica, allotjant-se en casa de famílies belgues. Tindran l’oportunitat de submergir-se en la cultura i la llengua del país belga, cosa que els permetrà millorar el seu nivell de competència en l’idioma.

També podran participar en les activitats educatives i culturals que l’organització d’acollida, GO! Atheneum Geraardsbergen organitze per a nosaltres.

Les mobilitats estan dirigides a aquells alumnes que desitgen ampliar els seus horitzonts educatius i culturals i que complisquen amb els requisits de participació establerts pel programa Erasmus+.

Ací trobareu el calendari dels passos a seguir per a l’adjudicació les places.

CALENDARI DEL PROCÉS

18/10: Publicació de la convocatòria de participació

Reunions informatives a la cafeteria del centre: dilluns 28 d’octubre a les 18:00; dimecres 30 d’octubre a les 14:00; dijous 31 d’octubre a les 16:00.

04/11 al 17/11: Presentació de sol·licituds

Presentació de sol·licituds (per escrit a la secretaria del centro i adjuntant la documentació requerida).

18/11 al 01/12: Avaluació de sol·licituds

Avaluació de les sol·licituds per part del comité de selecció, utilitzant una matriu de puntuació basada en els criteris de selecció.

Entrevistes, si fora necessari, per a conéixer millor als candidats i la seua capacitat de socialitzar i relacionar-se.

2/12: Publicació dels resultats provisionals

03/12 al 09/12: Reclamacions

Publicació de la llista provisional de seleccionats i la llista d’espera.

Obertura del període de reclamacions per als candidats que no han estat seleccionats.

10/12: Publicació de resultats definitius

Publicació de la llista definitiva de participants.

Reunió dels participants seleccionats per a iniciar la planificació de la mobilitat (logística, preparació cultural i lingüística, etc.).

11 de desembre en avant:

Sessions de preparació cultural i lingüística (si fora necessari).

Orientació respecte als aspectes logístics, seguretat, i objectius de la mobilitat.

Formalització dels acords de participació i contractes d’aprenentatge.

23 de febrer a l’1 de març de 2025: realització de la mobilitat a Bèlgica