L’EOI de Xàtiva cedeix espais al programa “IARAQUÈ” d’ASPROMIVISE

El tancament dels espais públics de la ciutat, motivat per les mesures de seguretat sanitària implementades per l’Ajuntament de Xàtiva, havien deixat sense espai disponible a les persones  usuàries del Programa “IARAQUÈ” que duu a terme ASPROMIVISE. Aquest Programa té com a objectiu donar una eixida temporal a aquelles persones amb diversitat funcional que fa anys que no tenen plaça en cap centre o que han acabat la seua escolaritat i es troben en situació d’espera per accedir a altres serveis com podria ser un Centre Ocupacional o un Centre de Dia. D’ahí la denominació d’aquest programa.

Les gestions dutes a terme per la Junta Directiva d’aquesta associació han fet possible que les activitats es puguen reprendre en els espais disponibles a l’Escola Oficial d’Idiomes en horari matutí. Les mesures de seguretat sanitàries es poden complir en la seua totalitat, gràcies a les dimensions dels espais, la ventilació i la possibilitat de realitzar algunes activitats a l’aire lliure.

La Junta Directiva d’ASPROMIVISE vol expressar el seu agraïment per la inestimable col·laboració a la Direcció de l’Escola Oficial d’Idiomes que des del primer moment es van mostrar favorables a acollir en les seues instal·lacions a  les persones usuàries del Programa “IARAQUÈ”. Tanmateix han oferit totes les facilitats a fi que les activitats es puguen dur a terme de la millor manera possible.

Enllaç a la publicació en la pàgina web d'ASPROMIVISE