Trasllats

Quins usuaris?

Alumnat matriculat en una altra escola oficial d'idiomes de la Comunitat Valenciana en el curs actual que desitja traslladar la seua matrícula a l'EOI de Quart de Poblet.

Alumnat matriculat en l'EOI de Quart en el curs actual que desitja traslladar la seua matrícula a una altra escola oficial d'idiomes de la Comunitat Valenciana.

Com es tramita el trasllat?

Abans de sol·licitar el trasllat, ha d'assegurar-se que hi ha places vacants en el grup o horari al qual desitja assistir a l'escola de destí.

Si desitja traslladar la seua matrícula a l'EOI de Quart, ha de personar-se en la Secretaria del centre i, en cas d'haver-hi places disponibles, emplenar un imprés. L'EOI de Quart s'encarregarà de finalitzar el tràmit i formalitzar el trasllat.

Pot intentar preguntar si hi ha places disponibles per telèfon o correu electrònic. No obstant això, no sempre és possible donar eixa informació per aqueixos mitjans.

Si desitja traslladar la seua matrícula a una altra escola oficial d'idiomes, pregunte els passos a seguir a l'escola de destí. Aquests usuaris hauran d'acreditar per escrit que tenen plaça a l'escola de destí.

Cal abonar alguna taxa?

No.

Es pot autoritzar una altra persona?

Sí, presentantl'imprés d'autorització degudament emplenat i adjuntat les fotocòpies pertinents.