Formalització de la matrícula

Presentació de la documentació

Per a formalitzar la teua matrícula a l’escola oficial d’idiomes, has d’entregar la documentació arreplegada en esta pàgina durant el període de formalització de matrícula. La persona que no realitze la formalització de la matrícula fins al final no es considerarà alumne o alumna oficial, s’entendrà que desistix del dret a la plaça vacant i tindrà l’oportunitat de tornar a participar en l’admissió extraordinària o en període de vacants.

La documentació es pot entregar de manera telemàtica o presencial:

• Telemàtica :de l’11 al 26 de juliol a través d’este email 03018301.info@edu.gva.es
  • Presencial en la secretaria del centre en el següent horari:
    • Horari: de dilluns a divendres de 9.30 a 13:00h

Una vegada revisada la documentació, rebràs el resguard de matrícula en el teu email o es facilitarà còpia en secretaria segellada. Només llavors es considerarà confirmada la matrícula. Guarda el justificant de pagament juntament amb este email com a resguard de matrícula. Fins que no estiga gravada no apareixeràs en la llista de classe.

Documentació a presentar

En el cas d’ALUMNAT DE NOU INGRÉS, s’ha d’entregar:

• Imprés 046 de les taxes (emplenat i correctament generat), amb obertura d’expedient i matrícula (en el cas de PIALP, la taxa és substituïda pel document d’adjudicació com a col·lectiu PIALP).
  • Justificant de pagament bancari de la taxa.
  • Original i còpia del DNI o NIE.
  • Fotografia grandària carnet amb el nom escrit en el revers.
  • Certificat acreditatiu del nivell de llengua si et matricules en un nivell superior a 1A2 i no tenim el teu expedient en esta EOI (no és necessari si has estat matriculat/a en una EOI de la Comunitat Valenciana a partir del curs 19/20). Si s’accedix mitjançant Batxillerat a 1B1 de la primera llengua estrangera cursada durant eixa etapa es necessita certificat acadèmic de tots els anys cursats on es puga comprovar l’assignatura de l’idioma cursat i aprovada.
  • PIALP de nou ingrés: sol·licitud presentada en la plataforma OVIDOC.
  • Alumnat menor d’edat: autorització de menors firmada per tots dos progenitors. En cas de separació , divorci, ruptura de parella de fet, o situació anàloga, han de consignar-ho en el procediment d’admissió o de trasllat de matrícula.
  • Alumnat de països de la Unió Europea: fotocòpia del NIE i el document que acredite el país en l’es ha fet l’escolarització obligatòria o bé un certificat escolar del centre de l’Estat espanyol on va fer l’escolarització obligatòria.
  • Alumnat de fora de la Unió Europea: fotocòpia del NIE i el document que acredite el país en l’es ha fet l’escolarització obligatòria
  • Original i fotocòpia de documents que dona dret a l’exempció de bonificació de taxes: fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental, còpia del certificat oficial emés per l’Administració competent, en cas de minusvalidesa, víctimes del terrorisme o violència de gènere.
  • Els sol·licitants que tinguen menys de 16 anys durant l’any 2024 que vulguen seguir l’ensenyament d’un idioma estranger diferent del primer idioma estranger que cursen en l’Educació Secundària Obligatòria han de presentar un certificat del centre docent on cursen actualment els estudis, que acredite el curs en el qual estan i l’idioma o els idiomes estrangers que estudien.
  • En el cas de diversitat funcional, haurà de justificar-lo segons el que disposa la Resolució conjunta de 20 de setembre de 2021, de la Direcció General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme i de la Direcció General d’Inclusió Educativa, que dicta les instruccions per a la sol·licitud d’adaptacions d’accés en les EOI valencianes.
  • El fet d’aportar algun document fals comporta l’anul·lació de la matrícula.

En el cas d’ALUMNAT OFICIAL (alumnat matriculat en el curs 23/24), s’ha de presentar:

• Imprés 046 de les taxes (emplenat i correctament generat), matrícula (en el cas de PIALP, la taxa és substituïda pel document d’adjudicació com a col·lectiu PIALP).
  • Justificant de pagament bancari de la taxa.