Test de classificació

Accés per test de classificació

Aquelles persones que vulguen accedir a un nivell superior a 1A2 (primer curs) han de comprovar si complixen algunes de les condicions d’accés per a acreditar el seu nivell. Sino és així, poden incorporar-se en qualsevol curs o nivell a través de la prova de nivell elaborada i administrada pels departaments didàctics de cada escola.

El fet de presentar-se a la prova de nivell no assegura cap plaça escolar al sol·licitant.

Dates test de classificació per a curs 24/25 , es realitza en la seu principal de l’EOI, a Orihuela:

Després del resultat cal demanar admissió en el nivell assignat “Admissió i matrícula”

Descripció de les proves

Per a inscriure’s en el test de classificació completa el següent formulari ,fera el pagament de les taxes de 12,23€ punxant en este link 046 (gva.es) i envia al mail 03018301.infoedu.gva.es el justificant de pagament fins al dia 9 de setembre a les 12:00h. Per al test de classificació d’anglés del 16 de setembre enviar el justificant de pagament abans del divendres 20 de setembre a les 12:00h.

En els següents documents es troba la descripció de les proves de nivell de cada idioma: