Sol·licitud de trasllat d’expedient / matrícula viva

Abans de descarregar-te cap document, has de sol·licitar plaça en la E.O.I. a la que vulgues traslladar-te. Només pots seguir amb el tràmit si et confirmen que tens plaça.

Quins documents necessite?

• L’imprés d’abonament bancari de la taxa (enllaç al generador “on line” de documents d’abonament bancari).
  • La certificació acadèmica o el butlletí de notes que es pot imprimir des del mòdul de consulta notes de cada EOI per a acreditar la superació o no del curs passat

Cal abonar alguna taxa?

Sí, però això es fa en el banc, una vegada que t’has descarregat el document d’abonament bancari corresponent.

Hi ha algun altre tràmit?

El més important: has d’entregar el resguard d’abonament bancari (una vegada pagada la taxa) en la Secretaria del Centre.

Els tràmits es poden fer:

• personalment.
  • a través de persona degudament autoritzada: presentant escrit firmat per l’interessat i fotocòpia del seu DNI.
  • per correu ordinari: sol·licitud de l’interessat i fotocòpia del DNI.

Puc enviar-lo per correu electrònic?

Sí, adjuntant còpia del DNI per les dues cares.

Sol·licitud de trasllat de matrícula viva

Abans de descarregar-te cap document, has de sol·licitar plaça en la E.O.I. a la que vullgues traslladar-te. Només pots seguir amb el tràmit si et confirmen que tens plaça.

Quins documents necessite?

. L’imprés d’abonament bancari de la taxa de matrícula de l’escola d’origen.

. L‘imprés d’abonament bancari de la taxa de trasllat (enllaç al generador “on line” de documents d’abonament bancari).

Hem de fer constar que si el centre de procedència pertany a la Generalitat Valenciana, el centre de destí percebrà només l’import de l’obertura d’expedient i la targeta d’identitat. Si el centre de procedència no pertany a la Generalitat Valenciana, el centre de destí percebrà a més el preu públic corresponent a la matrícula de l’alumne.

Cal abonar alguna taxa?

Hi ha algun altre tràmit?

El més important: has d’entregar el resguard d’abonament bancari (una vegada pagada la taxa de trasllat) en la Secretaria del Centre de destí.

Els tràmits es poden fer:

• personalment.
  • per correu ordinari: sol·licitud de l’interessat i fotocòpia del DNI.

Puc enviar-lo per correu electrònic o fax?

No, ho sentim però cal tindre els documents físicament en la Secretaria de l’Escola.