LLIURAMENT DE DOCUMENTACIÓ DEL 20 AL 24 DE SETEMBRE

NO ES CONSIDERARÀ FORMALITZADA LA MATRÍCULA SI NO ES LLIURA LA DOCUMENTACIÓ DE MATRÍCULA TELEMÀTICAMENT DEL 20 AL 24 DE SETEMBRE DE 2024 I, PER TANT, ES PERDRÀ LA PLAÇA.

En cas de dubte:

• escriu a 46018394@edu.gva.es
  • telefona a 962829485. Si al cridar per telèfon sona una al·locució i es penja automàticament significa que el telèfon està comunicant perquè estem atenent una altra cridada o presencialment.
  • o vine presencialment a EOI GANDIA de dilluns a dijous de 9.00 a 14:00 i de 15:00 a 20:00. Divendres de 9:00 a 14:00.

Com he d’entregar la documentació? Emplenant i adjuntant la documentació en L’ENLLAÇ DE LA SECRETARIA DIGITAL que es troba al final de cada columna, segons el teu cas. DEL 20 AL 24 DE SETEMBRE DE 2024. Abans d’entrar en l’enllaç és IMPRESCINDIBLE llegir detingudament les instruccions i tindre preparada en format pdf o jpg la documentació I EL JUSTIFICANT DE PAGAMENT DE LES TAXES que s’especifica més avall. INSTRUCCIONS.

MOLT IMPORTANT: S’han de PAGAR PRIMER LES TAXES abans de res. Només es pot pujar la documentació UNA VEGADA. Si es puja part de la documentació i no s’han pagat les taxes, el sistema no permet pujar cap documentació després. S’ha de tindre tot preparat abans de lliurar res.

VÍDEO DE COM PUJAR LA DOCUMENTACIÓ

ALUMNAT EOI GANDIA CURS 2023-2024

(excepte alumnat PIALP curs 2023-2024)

1. DNI o NIE per les dues cares
  2. Justificant de pagament (enllaç instruccions per a generar model 046 l’assistent telemàtic). Enllaç per a entrar a l’assistent telemàtic: https://itaca3.edu.gva.es/jwt/#/home i generar les taxes.
  3. Captura de notes de webfamilia curs 23-24
  4. Si és el cas, autorització menors
  5. Si és el cas, documents que acrediten la bonificació de les taxes
  6. Si és el cas, sol·licitud necessitats educatives
  7. OPCIONAL: Document en pdf on es pot especificar qualsevol informació que considere útil per a l’EOI. S’haurà d’adjuntar en l’apartado DOCUMENTACIÓ REQUERIDA PEL CENTRE de l’enllaç.

Una vegada entregada la documentació de matrícula TELEMÀTICAMENT, des de la secretaria del centre s’enviarà un correu indicant que la matrícula és correcta. A partir d’eixe moment podreu anar a classe. RECORDEU QUE PODEM TARDAR MÉS D’UNA SETMANA EN TRAMITAR LA MATRÍCULA.

L’alumnat que haja de subsanar ERRORS EN LA DOCUMENTACIÓ DE MATRÍCULA, rebrà un correu electrònic. Per favor, no torneu a enviar la documentació o pregunteu sobre l’estat de la tramitació.

Si no reps cap correu abans del 7 d’octubre, significa que alguna cosa no ha anat bé. Posa’t en contacte amb nosaltres en 46018394@edu.gva.es i t’ajudarem.

ALUMNAT PIALP

(alumnat oficial PIALP 2023-2024 i PIALP de nou ingrés)

Documentació:

Alumnat PIALP oficial EOI GANDIA curs 2023-2024:

• Justificant PIALP d’OVIDOC
  • DNI per les dues cares
  • Captura de notes de webfamilia curs 23-24
  • Si és el cas, sol·licitud necessitats educatives
  • OPCIONAL: Document en pdf on es pot especificar qualsevol informació que considere útil per a l’EOI. S’haurà d’adjuntar en l’apartado DOCUMENTACIÓ REQUERIDA PEL CENTRE de l’enllaç.

Alumnat PIALP que no ha sigut alumnat oficial de l’EOI GANDIA en el curs 23-24:

• Justificant PIALP d’OVIDOC
  • Requisits acadèmics (certificat de notes de l’EOI o títols que permeten l’accés a un nivell superior a 1A2). Ací pots consultar la llista de titulacions reconegudes.
  • DNI per les dues cares
  • Si és el cas, sol·licitud necessitats educatives
  • L’alumnat que ha fet test de classificació en setembre de 2024 a l’EOI Gandia haurà d’adjuntar el pdf dels resultats que pot trobar en este enllaç.

ALUMNAT NOU INGRÉS

(alumnat mai matriculat en una EOI, alumnat amb test de classificació, trasllats, antic alumnat oficial EOI GANDIA anterior al curs 2023-2024)

1. DNI o NIE per les dues cares
  3. Requisits acadèmics (certificat de notes de l’EOI o títols que permeten l’accés a un nivell superior a 1A2) . Ací pots consultar la llista de titulacions reconegudes.
  4. L’alumnat que ha fet test de classificació en setembre de 2024 a l’EOI Gandia haurà d’adjuntar el pdf dels resultats que pot trobar en este enllaç.
  5. L’alumnat que realitza trasllat des d’un altra EOI només haurà d’adjuntar certificat de notes o títol en l’apartat de documentació justificativa de nivell.
  6. Si és el cas, autorització menors
  7. Si és el cas, documents que acrediten la bonificació de les taxes
  8. Si és el cas, sol·licitud necessitats educatives
  9. OPCIONAL: Document en pdf on es pot especificar qualsevol informació que considere útil per a l’EOI. S’haurà d’adjuntar en l’apartado DOCUMENTACIÓ REQUERIDA PEL CENTRE de l’enllaç.

BONIFICACIONS O EXEMPCIONS

• En el cas de famílies nombroses o monoparentals, s’ha de presentar una fotocòpia compulsada del document que l’acredita.
  • En el cas de famílies víctimes del terrorisme o de violència de gènere, cal aportar en la matrícula un certificat oficial emés per l’Administració competent.
  • En el cas d’alumnat que presente un tipus de discapacitat, ha de presentar un certificat oficial que l’acredite, expedit per l’Administració competent, i ha de fer, en el moment de la matricula, una sol·licitud del tipus d’adaptacions que necessita durant el curs i per a les avaluacions, per a poder cursar l’ensenyament objecte d’aquesta resolució en condicions d’igualtat.