1. Reclamació a la qualificació atorgada pel professor del curs.
En cas de no hi estar d’acord amb la qualificació, l’alumne o el seu representant legal, presentarà per escrit a Secretaria la reclamació adreçada a la direcció del centre, en un termini màxim de 3 dies hàbils des de la recepció de la qualificació.
En el termini màxim de dos dies hàbils des de la recepció de la reclamació, es constituirà l’òrgan que la instruirà. Aquest òrgan estarà format per un màxim de cinc membres del departament de l’idioma corresponent, entre els quals estarà el coordinador o coordinadora del nivell corresponent. Aquesta comissió elaborarà un informe amb la proposta de rectificació o ratificació de les decisions d’avaluació adoptades.
Aquest informe serà elevat a la direcció del centre en el termini màxim de dos dies hàbils des de la recepció de la reclamació. Una vegada rebut l’informe, la direcció del centre dictarà una resolució expressa en el termini màxim de dos dies hàbils i la notificarà a les persones interessades.
Si com a conseqüència de la resolució, s’ha de modificar la decisió d’avaluació respecte de l’alumne que reclama, el titular de la secretaria rectificarà l’acta d’avaluació mitjançant l’oportuna diligència.
2. Reclamació en proves conduents als certificats de nivell A2, B1, B2, C1, C2 i Proves de Nivell.
En cas de no hi estar d’acord amb la qualificació, l’alumne o el seu representant legal, presentarà per escrit a Secretaria la reclamació adreçada a la direcció del centre, en un termini màxim de 3 dies hàbils des de la recepció de la qualificació.
En el termini màxim de dos dies hàbils des de la recepció de la reclamació, es constituirà l’òrgan que la instruirà. Aquest òrgan estarà format per un màxim de cinc membres del departament de l’idioma corresponent, entre els quals estarà el coordinador o coordinadora del nivell corresponent. Aquesta comissió elaborarà un informe amb la proposta de rectificació o ratificació de les decisions d’avaluació adoptades.
Aquest informe serà elevat a la direcció del centre en el termini màxim de dos dies hàbils des de la recepció de la reclamació. Una vegada rebut l’informe, la direcció del centre dictarà una resolució expressa en el termini màxim de dos dies hàbils i la notificarà a les persones interessades.
Si com a conseqüència de la resolució, s’ha de modificar la decisió d’avaluació respecte de l’alumne que reclama, el titular de la secretaria rectificarà l’acta d’avaluació mitjançant l’oportuna diligència.