Test de classificació

L’alumnat que tinga coneixements previs d’un idioma però que no tinga cap titulació reconeguda per Conselleria (accessos directes) podrà accedir a qualsevol curs dels diferents nivells previstos en la normativa vigent en matèria curricular d’estos ensenyaments, a través de la realització d’un test de classificació, que determinarà la competència comunicativa de la persona candidata i identificarà el curs i nivell de llengua al qual pot accedir. En la secció corresponent de cada departament es troba informació sobre el format d’esta prova.

L’EOI convocarà cada curs almenys un test de classificació per a tots els idiomes abans del procés d’admissió. El resultat del test de classificació tindrà validesa en qualsevol escola oficial d’idiomes valenciana per al procés d’admissió d’eixe mateix any. No obstant això, la realització d’un test de classificació no garantix una plaça escolar al sol·licitant.

• Tener dieciséis años o cumplirlos el año natural en que se empiecen los estudios.
  • Tener catorce años o más cumplidos en el año natural en el que se matricula para estudiar una lengua extranjera diferente de la primera lengua extranjera cursada en la enseñanza obligatoria.
  • En caso de ser extranjero, sólo se puede matricular de un idioma diferente del oficial del país en el que realizó sus estudios obligatorios.
  • Tener residencia en vigor en España.

Del 6 a l’11 de setembre de 2024.

ATENCIÓ! Per a poder realitzar el test de classificació, caldrà pagar una taxa de 12,23€ (seleccionar prova de nivell) i emplenar el FORMULARI D’INSCRIPCIÓ adjuntant la taxa i el pagament.

Accés al formulari

ALEMANYESPANYOLFRANCÉSANGLÉSITALIÀVALENCIÀ
Pendent de les vacants13 de setembre
12 de setembre
RESULTATS ALRESULTATS FRRESULTATS INRESULTATS ITRESULTATS VAL

Del 14 al 19 de juny de 2024.

Ampliem el termini d’inscripció a INGLÉS i VALENCIÀ fins a les 15h del dia 25 de juny.

Accés al formulari

ALEMANYESPANYOLFRANCÉSANGLÉSITALIÀVALENCIÀ