
Objectius de l’etapa
Durant l’etapa de Secundària, es treballarà l’autodeterminació de l’alumnat, l’adquisició d’habilitats socials i de regulació emocional per a les relacions personals i la iniciació a experiències autònomes d’oci compartit i de vida soci comunitària.
Els objectius principals de l’etapa de Secundària són:
- Desenvolupar i afermar les capacitats en els seus diferents aspectes, promovent el major grau d’autonomia personal i de plena inclusió social.
- Desenrotllar estratègies de comunicació verbals o no verbals per a expressar les seues necessitats bàsiques, els seus desitjos, entendre l’entorn, ser entesos i influir en el comportament del mitjà.
- Participar en interaccions seguint els principis de l’aprenentatge dialògic per a desenrotllar les seues capacitats afectives en tots els àmbits de la personalitat i en les seues relacions amb els altres.
- Acostar-se a la societat a través d’un aprenentatge funcional i competencial amb eixides a l’entorn.
- Introduir-se en les TIC (Tecnologia de la Informació i Comunicació) a través d’un ús funcional de les tauletes, PDI ( pissarra digital interactiva), ordinadors…
