Vacunació centres educatius

Benvolgudes famílies,
Aquest matí, els centres educatius hem rebut un correu electrònic de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. En ell s’explicava que la Comissió de Salut Pública, celebrada en el matí del dimarts 7 de desembre, ha aprovat la incorporació dels xiquets i de les xiquetes d'entre 5 i 11 anys a l'Estratègia de vacunació contra la COVID-19 a Espanya. Aquesta decisió ha estat basada en la proposta realitzada, prèviament, per la Ponència de Vacunes.
La Comissió ha decidit començar la vacunació infantil en aquesta franja d'edat, a partir del pròxim dia 15 de desembre.
En l'àmbit de la Comunitat Valenciana la vacunació es realitzarà per part dels equips sanitaris als centres educatius, dins de la jornada escolar i en l'horari que es determine per part de les autoritats sanitàries.
A conseqüència de les dosis rebudes en la Comunitat Valenciana, la primera fase d'aquesta vacunació es realitzarà entre els dies 15 i 22 de desembre i es vacunarà tot l'alumnat del centre que curse estudis entre 4t i 6é d'Educació Primària.
Hui, des del centre, s’enviarà telemàticament i físicament dos documents. El primer és un full informatiu on s’expliquen qüestions referents a la vacunació, el segon document és un qüestionari i autorització per realitzar la vacunació al centre educatiu. Aquest document s’ha d’entregar demà dia 14 al centre educatiu, perquè el s’ha de comunicar demà també el nombre d’autoritzacions a la Comissió de centres educatius de la qual forma part el Centre de Salut Pública y la Direcció d’Atenció Primària del departament de salut. El dia que ens indiquen per realitzar la vacunació al nostre centre serà comunicat a les famílies.
Quan s’inicie la segona fase de la vacunació (alumnat a partir de cinc anys fins a tercer de primària) se vos informarà novament.
La direcció del centre educatiu.

Ací podeu descarregar els dos documents.