PROJECTE EDUCATIU

El servici de menjador escolar s’inserix en l’àmbit educatiu, aspecte que necessàriament ha de ser tingut en compte, per a ser aprofitat i potenciat. El temps que l’alumnat passa al centre docent com a usuari d’este servici ha de redundar en benefici seu i en el de les seues famílies. L’alumnat té dret a rebre una alimentació de qualitat i, a més, a aprofitant este temps rebent una formació integral per mitjà d’activitats educatives que el formen en aspectes relacionats amb els hàbits d’alimentació, els hàbits socials i els hàbits de vida saludable, tot això en un adequat clima de respecte i convivència.
En este sentit, el menjador escolar és un servici que presenta evidents avantatges per a afavorir que les famílies puguen conciliar la seua activitat laboral amb l’adequada atenció dels seus fills.

Descarregar Projecte educatiu del menjador escolar>>

NORMES DEL MENJADOR ESCOLAR

1 · La quota diària del servei de menjador durant el present curs 2022/2023 serà la de 4,25€ al dia.

2 · L’alumnat eventual haurà de comunicar, com a mínim, amb 24 hores d’antelació que farà ús del servici de menjador a l’encarregat. Hi ha habilitat un correu específic per aquesta qüestió: mejador@elconvent.es El pagament es farà efectiu al caixer de Cajamar, al carrer Sant Antoni, 38, després cal enviar per correu electrònic especificant el nom de l’alumnat i el curs.

3. El cobrament a l’alumnat fixe mensual i becat, es realitzarà per domiciliació bancària el dia 10 de cada mes. S’adjunta una fulla informativa.

4. Si algun alumne/a és al·lèrgic o intolerant a algun aliment, haurà de ser convenientment justificat per un metge (segons normativa vigent), i entregar el certificat mèdic a l’encarregat del menjador.

5. Per a tornar els diners en cas de no assistència, cal aportar el justificant pertinent a l’encarregat del menjador. Aquesta quantia, es tornarà una vegada finalitzat el servici de menjador.

6. Al Projecte Educatiu del Menjador, inclòs dins del PEC, hi consta tot el reglament de funcionament del Menjador. Allí s’expliquen els drets i obligacions de l’alumnat i les famílies.

7. El menú mensual serà comunicat a les famílies per l’aplicació utilitzada pel centre per a comunicar-nos amb les famílies, canal Telegram del centre, a més d’estar publicat al tauló del menjador.

8. Horari:
Setembre i juny: recollida a les 14:50h entrant al centre per porta plaça mestre Albuixech i carrer entre murs Octubre fins a maig: Recollida a les 15:30h per porta plaça mestre Albuixech.

9. Segons el curs, l’alumnat haurà de dur de forma obligatòria:
- 3 anys: Un “babi”, coixí i manteta per a la sesta.
- 4 anys i 5 anys: Un “babi”
- Educació Primària: raspall de dents i pasta dentífrica.

10. Per a tractar els temes del menjador escolar, podeu telefonar al: 962 457 500 o enviar un correu electrònic a: menjador@elconvent.es