PERQUÈ FER-SE SOCI?

AMPA el convent

Gràcies per formar part del nostre cole

web

PERQUÈ FER-SE SOCI?:

La manera més adequada de que les famílies del nostre alumnat participen en la vida del centre, és formar part de la seua associació. La vostra veu dins del Consell Escolar del centre i del Consell Escolar Municipal és fonamental per a defensar i fer valdre els vostres interessos i propostes.

L’associació participa en totes les activitats que es celebren a l’escola, aconsegueix un bon preu per als llibres de text i s’ha encarregat de dur endavant la proposta de l’uniforme escolar, activitats extraescolars, eixides, festivitats i jornades culturals, entre altres.

FES-TE SOCI! EIXIRÀS GUANYANT!

L’AMPA disposa d'una pagina de Facebook per a facilitar l'accés a l'informació a totes les nostres famílies. Ací podeu trobar l'enllaç per a seguir-nos.