Tercera fase de vacunació.

Benvolgudes famílies,

Els centres educatius hem rebut un correu electrònic de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. En ell s’explicava que la Comissió de Salut Pública, celebrada en el matí del dimarts 7 de desembre, va aprovar la incorporació dels xiquets i de les xiquetes d'entre 5 i 11 anys a l'Estratègia de vacunació contra la COVID-19 a Espanya. Aquesta decisió ha estat basada en la proposta realitzada, prèviament, per la Ponència de Vacunes.

En aquesta tercera fase serà vacunat el següent alumnat:
· Alumnat de quart a sisè que s’haja de inocular la segona dosis.
· Alumnat de educació primària i tercer d’educació infantil que, per diferents motius, no va rebre la primera dosis de la vacuna.

Hui, des del centre, s’enviarà telemàticament i físicament dos documents. El primer és un full informatiu on s’expliquen qüestions referents a la vacunació, el segon document és un qüestionari i autorització per realitzar la vacunació. Aquesta documentació s’ha d’entregar, signada pels dos progenitor, fins al dimecres 9 de febrer al centre educatiu (a la tutora de l’alumnat). El centre hi haurà de comunicar el nombre d’autoritzacions a la Comissió de centres educatius de la qual forma part el Centre de Salut Pública y la Direcció d’Atenció Primària del departament de salut. El dia que ens indiquen per realitzar la vacunació al nostre centre serà comunicat a les famílies.

MOLT IMPORTANT: el dia de la vacunació l’alumne ha de ser acompanyat pel familiar que autoritza la vacunació, és a dir, que haja signat el document d’autorització. Per eixa raó ha de ser signada per ambdós. Si no fora possible l’assistència de cap dos, s’ha de fer un altre escrit autoritzant a la persona acompanyant del menor en el moment de la vacunació.

Ací podeu descarregar els dos documents.

La direcció del centre educatiu.