Per fi tornen els grups interactius!

A les classes d’Infantil 4 i 5 anys, estem molt contents i contentes de poder reprendre amb les nostres famílies els grups interactius.
Els grups interactius són una activitat d’èxit, enmarcada dins de la metodologia de l’aprenentatge cooperatiu.
Amb aquesta activitat, obrim les portes de la nostra escola a tota la comunitat educativa; els voluntaris i les voluntàries de les nostres famílies venen a la classe a compartir una jornada de propostes /jocs manipulatius, aquesta vegada al voltant de la tardor i de Halloween
Mitjançant el contacte directe aconseguim crear vincles entre les famílies i d’aquestes amb l’alumnat, fomentar la integració, la participació i la inclussió tant de l’alumnat, com de les seues famílies.
Vos deixem una mostra, per a què veieu que bé ens ho vam passar i tot el que vam apendre.