Data tercera fase de vacunació.

🩺💉 El próxim dissabte dia 12 de febrer, a les 10 hores del matí, es procedirà a administrar la següent dosi de la vacuna a l'alumnat del nostre centre dels cursos quart, quint i sext d'Educació Primària, i la primera a aquell alumnat de tercer d'Educació Infantil i de primer, segon i tercer d'Educació Primària que vullguen posar-se la primera dosi.

La vacunació es va a realitzar en les instal·lacions del col·legi Rafael Comenge d'Alberic, entrant pel carrer Pablo Hurtado i eixida pel carrer Oest. S'ha d'acudir a l'hora indicada.

👩‍👦👨‍👦L'alumnat haurà d'acudir acompanyat per un dels seus progenitors o adult autoritzat. És important que es respecten els horaris ⏱ a fi d'evitar aglomeracions i que tot siga fluid, perquè es vacunarà tot l'alumnat dels centres educatius de la zona d'influència dependent del centre de salut d'Alberic.