Continuïtat de la jornada escolar.

Benvolgudes famílies,

El dia 16 de maig es va celebrar sessió del nostre consell escolar per tractar la modificació o continuïtat de la jornada escolar que actualment té el centre.

La normativa que regula aquest procediment, i s’ha seguit, és la següent:

• Ordre 9/2022, de 25 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen les condicions i el procediment de sol·licitud i d’autorització de modificació de la jornada escolar. (Es pot vore la Disposició Transitòria que especifica el cas dels centres que ja tenien la jornada contínua aprovada).
  • Resolució de 28 de febrer de 2022 per la qual es dicten instruccions per al curs 2022/2023 sobre el procediment previst en l’Ordre 9/2022. (Es pot consultar el punt 11 que fa referència als centres que ja tenien la jornada contínua aprovada).
  • Correcció d’errors de la Resolució de 28 de febrer de 2022.
  • Correcció de la correcció d’errors de la Resolució de 28 de febrer de 2022.

El resultat de la votació va ser aprovar, per unanimitat dels assistents (i més de 2/3 dels representants amb dret a vot que marca l’Ordre 9/2022), mantindre vigent el pla específic d’organització de la jornada escolar per al centre a partir del curs 2022/2023.

Al tauler d’anuncis del centre es pot consultar l’acta de la votació i la sol·licitud d’autorització.

Atentament,

La direcció del centre docent.