Comencen les classes

Estimades famílies, esperem que hagueu disfrutat de l'estiu i de les vacances.

El proper dilluns 9 de setembre, comencen les classes. L'accés al centre serà com el curs anterior.

De forma excepcional, només per al primer dia de classe, l'alumnat de primer de primària acudirà a les aules del curs passat de 5 anys. Allí les mestres del curs passat, els acompanyaran fins a la nova aula.

L' alumnat de 2n de primària farà una fila davant del pati de primària per a acompanyar - los, junt a les tutores, a la nova aula.

L'alumnat d'infantil 4 anys, entrarà el primer dia, pel pati de la Colometa com el curs passat. La resta de dies, ho farà per la porta principal.

La resta d'alumnat de primària acudirà directament a la seua aula. Hi haurà mestres als passadissos per si algú no sap on està ubicada. L'alumnat d'infantil, acudirà acompanyat fins a la porta principal on des d'allí entrarà sol fins a la seua aula.

Recordeu que les famílies de primària no podeu accedir al centre. Només ho poden fer les d'infantil per acompanyar-los fins a la porta.

Gràcies per la vostra col·laboració i bon inici de curs.

Salutacions,

El claustre de mestres.